Verschillende films op 1 DVD ???

Status
Niet open voor verdere reacties.

cort

Gebruiker
Lid geworden
24 nov 2002
Berichten
986
Hallo,

In een eerder gestelde vraag over dit probleem heb ik toen een antwoord gekregen dat dit mogelijk was met Nero Vision.En inderdaad,toen heb ik 3 films van +/- 1,2 giga op 1 dvd kunnen branden.

Nu probeer ik gisteren hetzelfde te doen,maar dan krijg krijg ik met NeroVision maar 1 film op een DVD.Hoe kan nu een film van maar 1,2G een volle DVD in beslag nemen ?
Heeft hier iemand een verklaring voor?

Thanks
 
Als die film van 1,2 Gbyte een .avi [divx, xvid] is met een lagere resolutie dan dvd [576 x 720] wordt hij eerst "opgeblazen" naar dat formaat..... en omgezet naar mpeg... Beide operaties maken het bestand veeeel groter.....
 
Nee,dat is het hem juist.
De avi is ongeveer 600 MB en na omzetting naar DVD bestanden wordt het +/- 1.3 giga.Dus moeten er toch zeker 2 van deze DVD-bestanden van 1,3 giga op een DVD kunnen gebrand worden met Nero-Vision?

Of heb ik het mis?
 
Met Nero Vision kun je de bestanden gewoon .avi laten en als je er dan 3 geselecteerd hebt, het geheel converteren naar DVD... dat wordt dan passend gemaakt... ook kun je er een menu voor maken....

Heb je ze al geconverteerd naar DVD [ze staan dan in een VIDEO_TS map] dan lukt dat [dacht ik] niet met Vision, maar moet je Recode gebruiken......
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan