Opgenomen DVD speelt niet af via DVD speler

Status
Niet open voor verdere reacties.

Witte001

Gebruiker
Lid geworden
21 okt 2006
Berichten
9
Opgenomen bewegende beelden heb ik opgenomenm met de camcorder. Deze overgezet op de pc en vervolgens opgenomen op een dvd schijfje. Het schijfje speelt niet af als ik deze via de dvd speler wil afspelen op tv. Ik heb opgenomen op een dvd -r maar ook al geprobeerd op deen dvd +r. Wie kan mij helpen?
 
Hoi,

Heb je met de juiste codec gebrand wand een dvdspeler speelt niet alles af.
Ik bedoel in MPEG-2 of divx als deze speler divx ondersteunt
Modag
 
Laatst bewerkt:
codec

Ik ben een leek wat dat betreft. Heb je zo'n codec (geen idee wat dit is) dan ook nodig als je het dvd schijfje via een losse dvd speler op de tv wilt afspelen. Want via de pc doe tie het prima. En welke moet ik dan downloaden indien ik deze codec nodig heb? Via zd net zag las ik iets over het volgende; K-Lite Codec Pack Full 3.5.7. Is dat wat je bedoel?






Hoi,

Heb je met de juiste codec gebrand wand een dvdspeler speelt niet alles af.
Ik bedoel in MPEG-2 of divx als deze speler divx ondersteunt
Modag
 
Hoi,

Welk extensie heeft de dvd in speler van pc ?

Modag
 
thanx voor de handleiding, ben daar wel even mee bezig. De extensie mpeg (staat geen cijfer achter).

voor whisper; wat bedoel je met dvd afgesloten.


ps ik zal eerst eens de handleiding gaan lezen, want met elk antwoord op mijn vraag daarmee komen voor mij in iedergeval nog meer vragen door. Is niet erg ik leer er veel van maar man wat kost me dat allemaal een tijd.

alvast jullie dank,
ingrid
 
Als je een schijf brand kun je kiezen voor schijf afsluiten of open laten zodat je er later nog wat kan bij zetten/branden.
Laat je dit echter open dan kan een dvd speler de schijf nog niet lezen (pc wel)
pas als hij is afgesloten zodat er niets meer bij gebrand kan worden kan de speler hem lezen/
 
Als je een schijf brand kun je kiezen voor schijf afsluiten of open laten zodat je er later nog wat kan bij zetten/branden.
Laat je dit echter open dan kan een dvd speler de schijf nog niet lezen (pc wel)
pas als hij is afgesloten zodat er niets meer bij gebrand kan worden kan de speler hem lezen/

Na alles te hebben gedaan zoals jullie me hebben verteld is het probleem niet opgelost. Ik heb alles nog eens doorgelezen maar ben tot de conclusie gekomen dat mijn probleem misschien niet goed door mij is uitgelegd. De dvd speelt wel af op mijn pc maar niet op mijn losstaande dvd speler. Zou het misschien aan mijn brandprogramma liggen? Zo ja welk prograam is het beste maar ook het simpelste in het gebruik (Pinnacle Nero..??).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan