Ipod??

Status
Niet open voor verdere reacties.

luyten

Gebruiker
Lid geworden
30 okt 2007
Berichten
71
hallo iedereen ik heb een vraag ever de ipod nano van apple is er iemand die weet of die wel zo handig is als op het internet staat??

want ik ben niet zo zeker?

en de muziek klinkt doe mooi??


groetjes
 
Wat denk je zelf?Er worden er niet voor niets miljoenen van verkocht, is echt prima!
 
Je geluidskwaliteit hang af van je oortjes en van de kwaliteit van je muziekbestanden.
Verder heb ik de 1e en de 2e generatie gehad (2e heb ik nog steeds), en vind ze allebei de beste mp3-spelers die ik heb gehad.
Inmiddels kan de 3e generatie ook video's, dus dat is helemaal mooi.
 
Volgens mijn docher (met Nano 1e gen.) kun je niet zelf mapjes maken, maar waar je muziek sorteren op artiest, album etc.
 
Je kunt in iTunes (het programma waarmee je je iPod moet volstoppen met muziek) afspeellijsten aanmaken, wat in principe op hetzelfde neerkomt als mappen. Zie bijvoorbeeld mijn lijsten:

afspeellijsten.jpg


Voor de lijsten kun je een tal van regels instellen, bijvoorbeeld een lijst met alleen nummers van een bepaald album, of ingewikkelder zoals ik hier laat zien, een lijst met de beste binnenkomers:

regels.jpg


De nummers met een + in de componistennaam worden genegeerd, dat is iets wat ik zelf heb ingesteld :p
Verder kun je zoals mrmusic zegt al je muziek bekijken op:
- afspeellijst
- artiest
- album
- nummers (naam)
- genres
- componisten
- en een zoekoptie
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan