.MOV hd naar WMV=hd

Status
Niet open voor verdere reacties.

r2thed

Gebruiker
Lid geworden
23 mei 2007
Berichten
75
Hallo,

Ik heb een nieuwe digitale camera die kan opnemen in de resolutie 720p. Dit doet hij met de H.264 codering.
Als ik de opgenomen video's op mijn pc zet komen ze er als .MOV bestanden op. Nu wou ik de opgenomen filmpjes met mijn xbox360 naar mijn tv streamen maar dat kan alleen als het WMV's zijn, dus nu ben ik opzoek naar een programma die deze bestanden kan converten. Ik heb Movavi aangeschaft en kan het video gedeelte goed converten, alleen krijg ik geen audio mee.

Kent iemand een goed programma om hd filmmateriaal te converten?

Alvast bedankt!
 
Nee, dat is ook niet nodig, ik heb Movavi aangeschaft en zelfs die kon het niet aan, wel het visuele deel maar geen audio, dus dat zijn ook niet echt boeiende filmpjes om naar te kijken!
Als je een converter weet, ook al moet je ervoor betalen, dan hoor ik het graag.
 
Bedankt voor je reactie, ik heb al vele uren op google gezocht en ondertussen ook al vele trial converters gedownload en online applicaties gebruikt zonder goed resultaat. De ene kon het bestand niet eens openen en de ander maakte er een crappy 320x240 filmpje van wat dus ook niet de bedoeling was.
Dus toen bedacht ik me dus om dan maar een betaalde converter aan te schaffen, dit gedaan (movavi) en toen bleek dat deze het ook al niet kon, wist ik het echt niet meer! Vandaar mijn vraag hier....

Dus...

Ik heb de trial versie van Apex net gedownload en een kort filmpje van 20 sec. geprobeert te converten. Kon ik uit vele formaten kiezen maar helaas geen WMV-HD, dan maar de aller onderste geprobeert (BROADBAND BEST QUALITY) en eerst als output format 'original format' gekozen. En ja hoor krijg ik weer een filmpje van 320x240 ZONDER geluid, daarna nog een keer geprobeert maar dan zelf als res. 1280x720 ingevuld, en helaas weer hetzelfde.....

Daarna toch maar de online versie geprobeert (waar ik niet te veel van verwachte) Maar tot mijn grote verbazing kreeg ik nadat ik klaar was, een wmv bestandje met de originele 1280x720 res. En ook de bestandsgrote was gelijk aan het origineel. Dus ik heb meteen openen, het eerste wat opviel was meteen dat er geluid bij zat!:) Ook haperde mijn pc enorm bij het afspelen wat weer een bevestiging was dat hij gelijk was aan het origineel (Jaja ik heb een enorm oude pc wat geen hd-formaat trekt, zelfs geen wmv-hd) Dus ik meteen mijn xbox aan zodat ik het bestand kan streamen naar mijn tv en er volop van kan genieten....En wat krijg ik dan #!**&!*!@^$!!! te lezen....... Hij kan het bestand niet openen omdat het formaat niet wordt ondersteund, terwijl hij keurig in WMP kon worden afgespeeld...:mad:
 
imtoo mov converter

Zie site van imtoo, progamma heet mov converter. Kun je zelf kiezen of cd of dvd.:D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan