flach video

Status
Niet open voor verdere reacties.

treinengek

Gebruiker
Lid geworden
23 apr 2007
Berichten
82
hoi!
er staat een filmpje van mij op internet... het is een flach video. dat bedrijf heeft hem geplaatstwaar ik hem heb laten opnemen... maar ik wil em graag op de computer hebben. hier staat hij http://wizzl.showpic.nl/DATA/versio...me=031479-1238.swf&NR=164&BPS=12&status=image zou iemand mij kunnen helpen om hem te downloaden?
met vriendelijke groet
Corné Methorst
ps: ik ben diegene die rechts in beeld vooraan zit. diegene met de camera in zijn hand
 
Even tussen door: het is Flash en geen Flach, maar goed,

Probeer het hier maar even mee:

http://fileforum.betanews.com/detail/GetTubeVideo/1195562516/1

sorrie voor de spelfout :eek:
maar ik geloof niet dat het werkt. ik vul de url in. maar hij geeft aan dat er geen video gevonden kan woorden. (in het engels dan) ik heb de url achterhaalt door op de pagina de rechtermuisknop te klikken op eigenschappen te klikken dan krijg je de url ergens in dat venstertje. die gebruik ik want anders krijg je zoon algemene url. misschien een idee waardoor ik het verkeerd doe?
 
Doe het volgende, laat het filmpje afspelen in IE. Klik nu op Beeld en vervolgens op Bron, druk nu op Ctrl+F en zoek naar een bestand wat eindigt op swf. Onthou hoe dit heet en ga vervolgens naar C:\Documents and Settings\Administrator\Local Settings\Temporary Internet Files(wel even via Extra > Mapopties (verborgen bestanden laten zien, aanzetten) en zoek hier naar je swf bestand oftewel je Flashfilmpje.

ps. ik heb dat filmpje hier, hij is 8 mb dus kan hem hier niet voor je plaatsen.
 
Doe het volgende, laat het filmpje afspelen in IE. Klik nu op Beeld en vervolgens op Bron, druk nu op Ctrl+F en zoek naar een bestand wat eindigt op swf. Onthou hoe dit heet en ga vervolgens naar C:\Documents and Settings\Administrator\Local Settings\Temporary Internet Files(wel even via Extra > Mapopties (verborgen bestanden laten zien, aanzetten) en zoek hier naar je swf bestand oftewel je Flashfilmpje.

ps. ik heb dat filmpje hier, hij is 8 mb dus kan hem hier niet voor je plaatsen.

sorrie... ik krijg het niet voor mekaar... in mijn local settings staat geen map met temporary internet files. wel een map met temp maar daar staat ook niks bruikbaars in. U zou eventueel het filmpje per mail kunnen sturen. (via hotmail of live mail) kun je tot 10 mb versturen. u kunt het sturen naar cornetreinengek@hotmail.com maar u kunt natuurlijk als u het liever niet mailt. me verdere adviesen geven...
met vriendelijke groet
Corné
 
Vervang in het voorbeeld van Huijb "Administrator" eens door jouw gebruikersnaam. Op deze manier:

C:\Documents and Settings\jouwgebruikersnaam\Local Settings\Temporary Internet Files.

Ga dan verder te werk zoals aangegeven.
 
Vervang in het voorbeeld van Huijb "Administrator" eens door jouw gebruikersnaam. Op deze manier:

C:\Documents and Settings\jouwgebruikersnaam\Local Settings\Temporary Internet Files.

Ga dan verder te werk zoals aangegeven.
bij mij staat automatisch mijn eigen gebruikersnaam...:confused: maar iniedergeval bedankt voor je hulp!:)
 
Filmpje is verstuurd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan