hoe krijg ik een kopie van een dvd op de computer?

Status
Niet open voor verdere reacties.

sitas

Gebruiker
Lid geworden
10 jun 2001
Berichten
363
Hallo,
Iemand heeft voor mij een film gedownlaod via internet. Nu wilde ik deze film afspelen op onze dvd recorder en dan geeft hij aan :blank, dat er niets opstaat. Nu heb ik hem in de computer gedaan en dan zie ik via verkennen dat de film er wel opstaat. Ik wilde hem kopieren via dvd shrink en talloze andere opties maar dat lukt niet. Hoe kan ik hem nu op de harde schijf zetten of kan ik hem op een andere manier kopieren zodat ik hem kan afspelen via de dvd recorder.
Bedankt!
Sita:confused:
 
Wat voor soort bestand is het? Dus de 3 letters achter de punt?

EEn Avi of MPG of WMV of?????
 
mrmusic:

Bij eigenschappen staat :udf bestand....
Als ik hem open zie ik een audio mapje en een video mapje...
 
Wanneer dat een audio_ts en video_ts map zijn, dan moet het echt kunnen met dvdshrink!
 
kopie dvd

Dat videomapje heeft toch wel inhoud? en wat voor extensies staan daar dan?
 
dvd shrink en vso copy?

Dvd shrink loopt vast bij het analyseren. Dus nog voor het decoderen, tijdens de 1e paar minuten. Sowieso loopt de computer steeds vast bij welk kopieerprogramma dan ook als ik dit schijfje erin heb. Het is een DVD-r, Emtec.
En wat is VSo copy to dvd, is dat ook een programma?
 
Dvd shrink loopt vast bij het analyseren. Dus nog voor het decoderen, tijdens de 1e paar minuten. Sowieso loopt de computer steeds vast bij welk kopieerprogramma dan ook als ik dit schijfje erin heb. Het is een DVD-r, Emtec.
En wat is VSo copy to dvd, is dat ook een programma?

ja, gewoon .ifo - file aanklikken en ie brandt automatisch ...
 
copy to dvd

Ik heb dit programma gedownload, maar als ik in het bgeinscherm klik op 1 vd 5 icoontjes, op kopieren en daarna op kopieren dvd opent zich een nieuw scherm en kan ik kiezen uit de programma's die ik allemaal heb geprobeerd, dvd shrink, dvd fab, dvd decrypter en nero.
Waar kan ik klikken op .ifo file???
 
lukt niet....

Ik hoorde dat de film via dvd shrink op het schijfje is gezet. Maakt dit ook nog uit?
Ik de film zien op de computer, begrijp niet dat ik hem er niet op kan zetten en dan kopieren.....:confused:
 
dvd kopie

Als je nu eens in mijn computer klikt op de dvd dan krijg je een directory, klik op de directory dan zie je wat daarin staat. Laat eens exact weten wat daar staat
 
{28972DE1-D21D-C0BD-6167-392CB18DA088}, lukt dus niet met alles selecteren en plakken, toen kreeg ik deze regel ;)
als ik dubbelklik op de dvd krijg ik 2 mapjes te zien, bovenste heet audio ts en onderste heet video ts.bedoel je dit?
Als ik het audio mapje open komt er een leeg scherm. Als ik het video mapje open komen er 9 icoontjes, 2 met een dvd icoontje, waarvan 1 video ts en de andere vts 01 0, de andere 7 zijn programma icoontjes met video ts, vts 01 0,vts 01 1, vts 01 2 en zo t/m vts 01 5.
 
dvd kopie

Deze moet je gewoon kunnen kopiëren met Nero. Ik kan je niet verder helpen, sorry
 
met nero alleen maar foutmeldingen, leesfouten

maar bedankt voor het meedenken,
Groetjes
 
Ik heb dit programma gedownload, maar als ik in het bgeinscherm klik op 1 vd 5 icoontjes, op kopieren en daarna op kopieren dvd opent zich een nieuw scherm en kan ik kiezen uit de programma's die ik allemaal heb geprobeerd, dvd shrink, dvd fab, dvd decrypter en nero.
Waar kan ik klikken op .ifo file???

start ==> programma's ==> vso ==> copy to dvd
dan gaat er een verkennerscherm open en ga je naar de locatie van het ifo - bestand, selecteren en klaar.
 
Quote;
start ==> programma's ==> vso ==> copy to dvd
dan gaat er een verkennerscherm open en ga je naar de locatie van het ifo - bestand, selecteren en klaar.

Zou je mij dit in stapjes willenuitleggen?
Ik ga naar start=vso=copy to dvd.
(En niet naar 1 vd opties eronder: drivers,help,tools,translation, copytoDVD icoon ed., klopt dat?)
Dan kan ik kiezen uit: copytodvd manager of settings.
Wat kies ik dan en hoe ga ik dan verder??
Bedankt:eek:
 
volgens mij is dat UDF voor heeeeele grote bestanden.


...trek die video.ts en die audio.ts er maar eens uit en zet ze in NERO in de juiste map bij VIDEO DVD maken. (niet nero-express!!)

Nu maak je er waarschijnlijk een dataDVD van en dat snapt de dvd-speler niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan