miniatuur weergave mappen

Status
Niet open voor verdere reacties.

LuckyLuke

Gebruiker
Lid geworden
26 apr 2004
Berichten
62
Beste Wizzkids,
Ik heb een ( voor jullie waarschijnlijk makkelijk ) vraagje.
Ik heb op mijn computer een grote bibliotheek van muziek.
Ik heb de diversen artiesten in aparte mappen geplaatst, maar ik vind het vreemd dat ik op sommige mappen een afbeelding van de artiest krijg en andere mappen blijven gewoon zonder afbeelding weergegeven worden, hoe krijg ik een afbeelding op alle mappen? het liefst van de betreffende artiest?

ik gebruik Windows Media player en werk met Windows XP

graag jullie reacties

alvast dank hiervoor.

Groeten,

Rob
 
Hoi, het makkelijkste is misschien als je een plaatje van de cover van het album bij in de map met mp3's zet.
Als je dat plaatje opslaat met de naam "folder" zal Media Player deze laten zien en word deze ook weer gegeven als miniatuur

Groeten Rob
 
Zodra je in de Mediabibliotheek van Windows Media Player 11 muzieknummers opneemt, gaat WMP11 op het internet op zoek naar de bijbehorende "album art": CD-hoesjes. Dan moeten die albums wel opgenomen zijn in de officiele database van de muziekindustrie. Dat zoeken moet ook ingesteld staan in Extra, Opties, Mediabibliotheek, onder "Mediagegevens van bestanden automatisch bijwerken".. Krijg je toch geen CD-hoesjes bij de nummers, dan kun je door slepen vanuit je map Mijn afbeeldingen naar het betreffende "lege" plaatje, ook CD-hoesjes maken. Het venster van Mijn afbeeldinge verkleinen, zodat dat schuiven ook kan. Kijk voor meer details over het opslaan van muziek in deze WMP11 handleiding.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan