100 dvd's onbrandbaar :S

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dick1990

Gebruiker
Lid geworden
2 apr 2007
Berichten
103
hallow, ik heb laatst bij een deutse site 100 dvd's besteld en 100 dvd hoesjes voor maar 28 euro :) maar nu... ik kan ze dus niet branden.
Als ik de dvd erin stop, geef windows wel aan dat het een lege cd is, en wat voor een actie ik wil ondernemen.

De foutmelding is bij Nero:
- Illegal disc,
- E: _NEC DVD_RW ND-2500A,
- Could not perform start of Disc-at-once
- Burn process failed

Ik gebruik Nero Start Smart 8.0.3.0, voor deze dvd's hebben allll mijn dvd's het gewoon gedaan.

Info over mijn dvd brander:
NEC DVD RW ND-2500A,

Het heeft nooit uitgemaakt of het nu + of - dvd's waren. (zover ik weet, d8 altijd dat het eeen + en - dvd speler was)

INFO over de dvd's:
Memorex DVD-R ,
Recordable,
16X,
4,7 gig,
120 min

Please hoop dat jullie mij kunnen helpen want anders zit ik met 100 lege dvd's :p en 100 lege dvd hoesjes :(
 
Laatst bewerkt:
probeer ze eens op een andere brander bij de buren of bij kennissen.
Dan weet je gelijk of het aan de schijfjes legt of aan je brander
 
het ligt niet aan de brander... alle dvd's doen het.. behalve deze, het is geen kwestie dat alle 100 dvd's beschadigd zijn:p

zelf denk ik dat het te maken heeft met instellingen of dat ze uit deutsland komen.

op meerdere forums staat dit probleem maar nergens een antwoord:confused:
 
Dat ze uit Duitsland komen moet geen probleem zijn. Wat nog wel eens wil helpen is een Firmware update mocht die er zijn. Ga daar eens naar op zoek en anders kan je die 100 stuks weggeven/gooien. Maar inderdaad probeer het ook eens bij een ander. Kan ook gewoon zijn dat het bagger DVD's zijn.
 
En lukt het niet en mocht je ze kwijt willen voor een zacht prijsje, dan hou ik mee aanbevolen:)
 
srry mrmusic!!!! :) ik heb firmware opnieuw geinstalleerd en hij doet het !!! :D
ik had versie 1.6 en geupdate naar 1.0 :p

bedankt !!
 
Yep, toch de firmware...alleen raar dat je van 1.6 naar 1.0 moet gaan..:p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan