Hoe maak/brand ik een dvd

Status
Niet open voor verdere reacties.

dvdh

Gebruiker
Lid geworden
30 nov 2007
Berichten
8
Hallo ik snap ongeveer alleen de basisstappen.
wat ik weet ik hoe ik een film moet downloaden, en hoe ik de ondertiteling erbij kan doen.
Verder kan ik de film bekijken op mijn computer, maar nu wil ik hem op dvd!

Ik heb echt geen idee welk programma ik moet gebruiken, hoe ik een film ofzo moet uploaden (?) en hoe de ondertiteling er eventueel bij moet..

kan iemand stap voor stap helpen? :)
alvast bedankt!
 

ik heb het zojuist allemaal stap voor stap gedaan.
als eerst kwam ik al in de problemen met het downloaden van het programmatje om de ondertiteling erbij te voegen.
Toen dacht ik; ik doe wel een nederlandse film, dan hoeft dat niet.

ik heb het precies via de stappen gedaan en toen ging hij de film converteren :)shocked:)
maar omdat het geld kost, en dat ga ik niet betalen.. komt er zo'n reclame ding in beeld..

Kan iemand misschien uitleggen hoe je het werkt met 'ConvertXToDVD' ?? bedankt
 
Het is geen kwestie van snappen, die programma's zijn gewoon niet gratis.

Heb je toevallig een volledige versie van Nero op je PC staan? Daar kan het ook mee (Nero Recode), duurt alleen wel heel lang!
 
Ik denk het niet, ik heb denk ik nog nooit zoiets gedownload.. als ik er niet voor betaal, kan ik dus eigenlijk geen dvd's branden ?:(
 
euhmm nou dit staat er :


Download Avi2Dvd v.0.4.5 beta from :

Easy-Share Latest version
Instructions : Click on the download link then add the correct security code and press the 'Get' Button


ik snap er eerlijk gezegt niet zoveel van,
ik denk dat ik het hele branden gedoe maar moet opgeven:shocked:
 
Gewoon even de code intikken die je te zien krijgt, meer dan dat is het niet....
 
oo, okee..
is dit programma wel zonder zo'n watermerk door de film heen?
of moet ik hier ook voor betalen??:eek:
 
ik heb zo'n idee dat het wel is gelukt...
dat programma is nu iets aan het doen,daarna zal ik hem in mijn dvd speler doen om te kijken of het is gelukt :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan