eigen films copieren met welk programma is best???

Status
Niet open voor verdere reacties.

anthony68

Gebruiker
Lid geworden
3 aug 2006
Berichten
229
ik heb 1copydvd, nero 7, alcohol120, dvdfab, dvdshrink geprobeerd maar bij alleprogramma's waar ik een kopie van mijn dvdfilm uit de recorder maak geeft een error soms is het om een cylindrische redunatie, of blijft ie gewoon uren hangen. Er zit geen beveiliging op mijn dvd toch krijg ik ze niet gekopieerd.

Ik heb 6 films en allemaal krijgen fouten bij het kopieren??? is mijn dvd te nieuw?? of is de software te oud?? of is er een ander probleem gebruik ik verkeerde schijfjes???

wie weet een makkelijk programma om gewoon van eigen films een backup te maken???
 
Je Brander

Kan het zijn dat je brander al wat ouder is en moeite heeft de schijfjes uit je camera en/of recorder te lezen.?
 
Laatst bewerkt:
mijn brander is maar 2 jaar oud en leest de schrijfjes goed hij speelt ze gewoon af met mediaplayer en met smartripper blijft ie de key zoeken???

Kan het zijn dat je brander al wat ouder is en moeite heeft de schijfjes uit je camera en/of recorder te lezen.?
 
Dat begrijp ik niet

Ik heb ook smartripper en die zegt openen in afspeelprogrmma en gaat dan gewoon verder.

Heb je de film op de DVD ge-edit of is het gewoon een regelrechte opname. Dacht te weten dat Recorders geen DVD maken, maar een mpeg file wegschrijven. Althans die van mij doet dat. Alleen is het geen standaard Windows aanpak, want Windows ziet niet meerdere films als mijn recorder dat wel herkent.

Van die mijnfilm.mpg moet je dan met VSO DivXtoDVD een DVD van maken.

Wel de oude gratis versie downloaden en niet updaten.

Eric.
 
nee, mijn dvd-recorder maakt gewoon vob files en met smartripper lees ik die en als ie is locked dan play ik heb in windows media player en dan leest ie ze wel maar op 80% copyeeren dan geeft ie foutmelding en stopt!!
terwijl het geen beveiligde dvd is???

en mijn firmware van mijn brander is pas geupdated...

en de files gewoon met explorer kopieeren geeft een cylindrische reductantie...

Ik heb ook smartripper en die zegt openen in afspeelprogrmma en gaat dan gewoon verder.

Heb je de film op de DVD ge-edit of is het gewoon een regelrechte opname. Dacht te weten dat Recorders geen DVD maken, maar een mpeg file wegschrijven. Althans die van mij doet dat. Alleen is het geen standaard Windows aanpak, want Windows ziet niet meerdere films als mijn recorder dat wel herkent.

Van die mijnfilm.mpg moet je dan met VSO DivXtoDVD een DVD van maken.

Wel de oude gratis versie downloaden en niet updaten.

Eric.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan