Ondertiteling uit beeld onder ander film zetten.

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0175

Banned
Lid geworden
21 feb 2007
Berichten
507
Ik wil iets raar ik wil de ondertitels uit het beeld van de film (eerste plaatje) onder een andere film zetten (2de plaatje)
moviegr2.jpg
 
Dan zul je eerst moeten aangeven wat voor films en ondertitel het is,
Zijn het orginele dvd's? DivX films? is het een losse ondertitel of zit die in de divx?
 
Dan zul je eerst moeten aangeven wat voor films en ondertitel het is,
Zijn het orginele dvd's? DivX films? is het een losse ondertitel of zit die in de divx?

DivX films, zit in de DivX.

Dit wil ik:
[SmallIMG]http://img110.imageshack.us/img110/1848/film2xe4.jpg[/SmallIMG]
Kortom heb een DivX film met NL ondertitels maar de beeldkwaliteit is erg slecht.
En een DivX film met goede beeldkwaliteit.
Ik wil de ondertitels dus overdragen.
Waarom niet los downloaden (.srt), ik kan nergens sync ondertitels vinden.
 
Laatst bewerkt:
Ik snapte je vraag niet helemaal ,maar volgens mij wil je dat de ondertitels niet in die zwarte balk onderin de film komen.

Via VirtualDub is het mogelijk om de ondertitels in de film te bakken, hierdoor zijn ze een deel van het .avi bestandje geworden en kunnen dus niet meer worden weggehaald.

Je kunt guides hier voor vinden op ondertitel.com. Als het goed is zit de ondertitel na het inbakken niet meer in de zwarte balk onderin het scherm, maar een stukje daarboven
 
Ik snapte je vraag niet helemaal ,maar volgens mij wil je dat de ondertitels niet in die zwarte balk onderin de film komen.

Via VirtualDub is het mogelijk om de ondertitels in de film te bakken, hierdoor zijn ze een deel van het .avi bestandje geworden en kunnen dus niet meer worden weggehaald.

Je kunt guides hier voor vinden op ondertitel.com. Als het goed is zit de ondertitel na het inbakken niet meer in de zwarte balk onderin het scherm, maar een stukje daarboven

En jij snapt mij totaal niet ik wil gewoon het stukje beeld met de ondertitels plakken in een andere film zoals ik al uitgelegt heb met de plaatjes.
Ondertitels in een film bakken met VirtualDub kan ik al.
En ik wil de ondertitels juist wel in de zwarte balk hebben.
 
Ondertitels rippen dus, denk niet dat dit mogelijk is uit DivX films.
 
Als je een film hebt waarin de ondertitels al ingebakken zijn (dus je hebt alleen een avi bestand) is het niet mogelijk om de ondertitels eruit te halen.

Als jij 2 bestanden hebt waarvan 1 de Avi en de ander een tekst bestand wat de ondertiteling heeft kan het wel.

Als het een bioscoop film betreft dan kun je vaak de ondertitels wel op het internet vinden. dan is het alleen nog maar een kwestie van synchroniseren,
Aan de ondertitels kunnen we je op helpmij niet helpen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan