Ondertitel bestandje in een map plaatsen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

vanderelstjens

Gebruiker
Lid geworden
31 okt 2007
Berichten
21
hallo, ik probeer onertiteling te downloaden van *knip* . ik heb ze dan gedownload en dan opent media center. weet iemand hoe ik dat bestandje gewoon in een map kan plaatsen. of dat iemand de ondertiteling toevallig op zijn pc heeft van lost 3 stuur dan effen door naar : *knip* :thumb:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Waarvoor verzin je geen duidelijkere topictitel. "Domme mediacenter" zegt totaal niets over je probleem.
 
ja misschien wel slechte titel ma da doet er niet veel toe he, maar i.p.v. commentaar te geven op men titel zou je me beter helpe :rolleyes:
 
ja misschien wel slechte titel ma da doet er niet veel toe he, maar i.p.v. commentaar te geven op men titel zou je me beter helpe :rolleyes:
Dat doet er heel veel toe, maar als je zo gaat beginnen, succes. :thumb:
 
ja misschien wel slechte titel ma da doet er niet veel toe he, maar i.p.v. commentaar te geven op men titel zou je me beter helpe :rolleyes:
Het doet er dus wel toe. Helpmij is tevens een grote database, waarin mensen dingen kunnen opzoeken. Een duidelijke titel is dus gewenst. Ik heb de titel aangepast. Ik heb ook de link naar de ondertitel site verwijderd en ook je mail adres. Helpen doen we via het forum, de link naar die site is niet toegestaan.

Zie de huisregels, waarmee je accoord bent gegaan toen je lid werd.
Ook het vragen naar cd en dvd hoesjes is op helpmij niet toegestaan, evenals ondertitels voor films, i.v.m. de copyright rechten. Het plaatsen van links naar dit materiaal is dus ook niet toegestaan.


Als je een bestandje gedownload hebt, dan kun je deze ook in een map verplaatsen.
 
ondertitels

Als je een srt file download, kun je deze toch in een map plaatsen. Als je in je downloadscherm kiest voor opslaan ipv openen, dan moet dat kunnen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan