muziek aan winamp toevoegen

Status
Niet open voor verdere reacties.

kippuh

Gebruiker
Lid geworden
3 sep 2006
Berichten
27
hee ...

ik had gister mij muziek map opnieuw ingedeelt en wou alles weer in winamp in de "libary" zetten..maar nu komt het probleem:
als hij aan het toevoegen is krijg ik bij 97% deze melding:



wie kan mij helpen??

alvast bedankt...

rudie
 
Krijg je die melding ook als je bijvoorbeeld alleen de helft of nog minder van je muziekverzameling toevoegt?
 
Krijg je die melding ook als je bijvoorbeeld alleen de helft of nog minder van je muziekverzameling toevoegt?

als ik bijv alleen de map verzamel toevoeg of alles tegelijk...bij 97% krijg je deze melding
 
Dus hij doet dit bij alle muziek die je toevoegt, maakt niet uit hoeveel bestanden.
Dan weet ik helaas geen andere oplossing dan Winamp opnieuw te installeren (eerst goed verwijderen), als hij het daarna nog steeds niet goed doet moet ik passen.
 
Dus hij doet dit bij alle muziek die je toevoegt, maakt niet uit hoeveel bestanden.
Dan weet ik helaas geen andere oplossing dan Winamp opnieuw te installeren (eerst goed verwijderen), als hij het daarna nog steeds niet goed doet moet ik passen.


opnieuw instaleren heb ik al gedaan,,de map die overbleef ook verwijdert...hoop dat er nog meer slimme mensen rondkijken:confused:
 
als ik bijv alleen de map verzamel toevoeg of alles tegelijk
Je hebt één hoofdmap met muziek en daarin submappen? Hoeveel nummers staan er dan in elk? Heb je na dat opnieuw indelen gekeken of er misschien per ongeluk bestanden in terecht zijn gekomen waar Winamp geen weg mee weet?

Het toevoegen aan de Media Library doe je toch zo:
In Media Library klikken op File, dan "Voeg Media toe aan Bibliotheek" en in het vervolgvenster de juiste map selecteren?
Verdeel je muziekbestanden anders over nog meer submappen en scan ze één voor één. Zet ook een vinkje voor de regel "Scan folder in background". Misschien helpt het.
 
Je hebt één hoofdmap met muziek en daarin submappen? Hoeveel nummers staan er dan in elk? Heb je na dat opnieuw indelen gekeken of er misschien per ongeluk bestanden in terecht zijn gekomen waar Winamp geen weg mee weet?

Het toevoegen aan de Media Library doe je toch zo:
In Media Library klikken op File, dan "Voeg Media toe aan Bibliotheek" en in het vervolgvenster de juiste map selecteren?
Verdeel je muziekbestanden anders over nog meer submappen en scan ze één voor één. Zet ook een vinkje voor de regel "Scan folder in background". Misschien helpt het.


zal het proberen,,maar er zitten idd onderdelen bij waarmee winamp niks kan maar ik doe het altijd al zo maar zal het ff checke....je hoort het nog...loeter!
 
heb nou de externe schijf(waar muziek en winamp op staan) gedefragmenteerd en nu doet ie weer goed
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan