quick time en i-tunes probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

loues

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
2 dec 2007
Berichten
3
vrienden techneuten

zodra ik i-tunes wil openen (vroeger ging dit zonder problemen) krijg ik de melding :

"quick time niet beschikbaar
initialisatie van quick time is mislukt (fout -2096)
quick time is vereist voor i-tunes
installeer i-tunes opnieuw"

ik heb reeds in de software én i-tunes én quick time eraf gehaald én opnieuw geinstalleerd
en ik krijg iedere keer weer bovenstaande melding

wat doe ik mis ?
of zijn er mogelijk andere problemen

thanks
 
Download en installeer "Windows Installer Cleanup Utility" en open het programma via de snelkoppeling in "Alle programma's".

Zoek de regels "Apple Mobile Device Support", "Apple Software Update", "iTunes" en "Quicktime".

Selecteer elke regel en klik op "Remove". Herstart de PC en installeer "iTunes" opnieuw.
 
Download en installeer "Windows Installer Cleanup Utility" en open het programma via de snelkoppeling in "Alle programma's".

Zoek de regels "Apple Mobile Device Support", "Apple Software Update", "iTunes" en "Quicktime".

Selecteer elke regel en klik op "Remove". Herstart de PC en installeer "iTunes" opnieuw.

dank u wel voor de hulp
heb echter alles gedaan zoals u vroeg maar het resultaat blijft hetzelfde : ik krijg nog steeds identiek dezelfde melding

help ?:rolleyes:
 
(vroeger ging dit zonder problemen)
Heb je kort voor het probleem begon andere software geinstalleerd? Zo ja, wat gebeurt er als je dat eens verwijdert en dan die stappen met Windows Installer Cleanup Utility nog eens volgt?

Als je Windows XP of Vista hebt, kun je dan een Systeemherstel uitvoeren naar een datum voor het ontstaan van het probleem?
 
Heb je kort voor het probleem begon andere software geinstalleerd? Zo ja, wat gebeurt er als je dat eens verwijdert en dan die stappen met Windows Installer Cleanup Utility nog eens volgt?

Als je Windows XP of Vista hebt, kun je dan een Systeemherstel uitvoeren naar een datum voor het ontstaan van het probleem?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan