nero 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

sch01079

Gebruiker
Lid geworden
2 okt 2006
Berichten
12
Hallo

Ik heb een mp3 gekopieerd maar nu zijn de tussenstukjes tussen de liedjes erg lang hoe kan ik dat korter maken zodat het volgende liedje wat sneller begint.Het is een mp3 met allemaal gedownloade liedjes

Gr Jannie
 
Als volgt:
Start Nero 7 en kies voor audio / data CD maken, voeg vervolgens de mp3's aan het linker deelvenster toe.
Als ze daar alle staan selecteer je ze allemaal en vervolgens klik je rechts, kies eigenschappen, dan filters en in het dan verschijnende menuutje klik je links op het tabblad "eigenschappen track", dáár kun je de standaard pauzetermijn van 2 seconden bijv. aanpassen naar 0 sec.
 
Laatst bewerkt:
nero7

Als volgt:
Start Nero 7 en kies voor audio / data CD maken, voeg vervolgens de mp3's aan het linker deelvenster toe.
Als ze daar alle staan selecteer je ze allemaal en vervolgens klik je rechts, kies eigenschappen, dan filters en in het dan verschijnende menuutje klik je links op het tabblad "eigenschappen track", dáár kun je de standaard pauzetermijn van 2 seconden bijv. aanpassen naar 0 sec.


Ik heb het geprobeerd maar het lukt niet want als ik doe zo jij het op schrijf krijg ik geen mp3 want dan staan er maar ongeveer 20 liedjes op en ik wel een mp 3 maken met heel veel liedjes op 1 schijf nu ben ik het aan het proberen bij nero smart maar daar kan ik de seconden niet veranderen en dat ging bij nero burning rom wel dus misschien sat jij wat weet ik hoor het wel

gr jannie
 
Gaat het hier om een Audio CD of een MP3 CD?
 
Voor zover ik weet is het alleen bij een Audio CD mogelijk om de tijd tussen de tracks aan te passen.
 
nero7

Voor zover ik weet is het alleen bij een Audio CD mogelijk om de tijd tussen de tracks aan te passen.

Oke dan kijk ik even verder als je nog iets weet dan hoor ik het graag maar ik heb in ieder geval weer wat bij geleerd bedankt voor de moeite

gr jannie
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan