MP3 bewerken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Blood

Gebruiker
Lid geworden
25 mei 2005
Berichten
42
Hallo,

Hoe kan ik een bestaande mp3 bewerken (knippen etc) zodat ik die vervolgens met alleen dat deel uit het liedje wat ik wil kan installeren als beltoon. Bijvoorbeeld een lange intro uit een nummer knippen...Er staat al een vergelijkbare vraag, alleen als ik op de link klik in het antwoord kom op ik op een site waar de download vervolgens niet meer werkt. Vandaar deze vergelijkbare vraag nogmaals. Heb al allerlei Zip-programma's geprobeerd, maar ik kom er maar geen wijs uit.

Senks!

PS) Hou het antwoord aub simpel...ben nog startend qua MP3 bewerken. En graag een verwijzing naar een site met een enigzins simpel (liefst Nederlandstalig) programma.
 
Ik gebruik daarvoor meestal Nero WaveEditor, die zat bij mij bij Nero Burning Rom.

Daarin kan ik gewoon het MP3-bestand openen en door middel van een selectie het deel eruit knippen (met CTRL-X) en in een nieuw bestand plakken (CTRL-V). Vervolgens sla ik die als MP3 op en verstuur ik hem naar mijn telefoon.
 
Ja, zoiets bedoel ik dus...alleen...ik heb wel Nero, maar niet die optie (Wave).
Thanks anyway.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan