Helpmij.nl
Helpmij.nl
Helpmij.nl
Steun Helpmij.nl! Klik hier     Computerprobleem? Klik hier!

Weergeven resultaten 1 tot 9 van 9

Onderwerp: van minidisc naar CD

Junior Member
    Vraag is niet opgelost

van minidisc naar CD

Hoe kan ikmn minidiscs op CD zetten ???
    En dan liefst niet al te ingewikkeld of met dure apparatuur die ik dan nog moet aanschaffen natuurlijk.

minidiscs in je pc alles kopieren naar je pc en dan branden

Senior Member

Reactie:

Dennisfranky: er zullen erg weinig pc's zijn met een ingebouwd md-loopwerk ...

Sluit de line-out van je minidisc recorder of -deck aan op de line in van je geluidskaart.
    Zelf werk ik regelmatig op die manier. Kwestie van de Windows mixer in de opname stand zetten en het level juist afregelen, wat je kunt beoordelen in de geluidseditor die je voor de opname gebruikt. Zelf doe ik het met CoolEditPro, maar je kunt ook iets anders gebruiken, zoals Goldwave o.i.d.
    Sla het resultaat op als .wav bestand, eventueel na bewerking.
    Dat .wav bestand kun je makkelijk via Nero gebruiken voor een audio cd.
    Anton

www.mino-kampen.nl

Quote Origineel gepost door jagert Bekijk Bericht
    Dennisfranky: er zullen erg weinig pc's zijn met een ingebouwd md-loopwerk ...

Sluit de line-out van je minidisc recorder of -deck aan op de line in van je geluidskaart.
    Zelf werk ik regelmatig op die manier. Kwestie van de Windows mixer in de opname stand zetten en het level juist afregelen, wat je kunt beoordelen in de geluidseditor die je voor de opname gebruikt. Zelf doe ik het met CoolEditPro, maar je kunt ook iets anders gebruiken, zoals Goldwave o.i.d.
    Sla het resultaat op als .wav bestand, eventueel na bewerking.
    Dat .wav bestand kun je makkelijk via Nero gebruiken voor een audio cd.
    oo dan is er denk ik mis comunicatie ik dacht dat je deze bedoelde
    http://www.factoryprices.nl/images/a...verpakking.jpg
    sorry dan voor deze stome opmerking

Junior Member
    Oke... ik had al zoiets gevonden op internet idd. Maar ik ben niet al te computertechtnisch... ik gheb idd een kabeltje van line out (MD walk gevalletje) naar line in (computer achterin, ik heb een HP desctop met windows xp mediacentre edition) en ik kan mn MDtje nu over de puter horen idd...
    maar zit het nu ook al meteen in de geluidskaart ??

Het openen in dat programma dat wil niet.Ik kan windows mixer namelijk niet vinden, en begrijp net dat het hier ook niet op zit. Wel heb ik realtek HD audio manager op deze puuter... kan het daar ook mee ? En dat wat jij met CoolEditPro doet, kan dat ook met Windowd Audio Converter ? En is dat wat anders dan dat je doet met Windows Mixer ? Als ik het dan eenmaal heb om het dan met Nero te branden (Nero 7 staat hier wel op) dat moet wel lukken denk ik.
    Goede tip om het als .wav te bewaren (en niet mp3).
    Finn
    Laatst aangepast door finn : 4 december 2007 om 21:02

Junior Member
    Joehoe het is gelukt via roxio capture....
    nu nog dat geluid een beetje goed zien af te stemmen dat het niet kraakt enzo.
    En dan branden....als ik die bestandjes als .wav brand kun je de cd dan via een gewone cdspeler beluisteren ?
    Finn
    Laatst aangepast door finn : 4 december 2007 om 22:49

Junior Member
    Hhhm.
    Heb net wat liedjes op de puuter gezet. MAAR... ik hoor mij en de meiden (weliswaar niet erg hard maar toch) erdoorheen. Ik dacht als het van line out naar line in gaat dat het niet gaat via het geluid dat uit de speakers (van het beeldscherm) komt. Is het omdat de microfoon ook aangesloten is ? Moet ik die eruit halen of lost dat niets op en moet het gewoon helemaal stil zijn als ik alles op de puuter zet ??
    Finn

Junior Member
    niemand hulp ?

Junior Member
    download het programma Magix audio cleaning lab 12.

sluit je minidisc aan op je line in.

volg de instructie`s, en het zal goed gaan.

ik doe het zelf ook en geen probleem.

kijk hier ff....

http://thepiratebay.org/search/audio...lab%2012/0/3/0

10. Dit topic is automatisch gesloten omdat er sinds vier maanden niet meer op gereageerd is.

Indien gewenst kan de topicstarter een verzoek tot heropening indienen.

Berichtenregels

• U mag geen nieuwe vragen starten.
  • U mag niet reageren op berichten.
  • U mag geen bijlagen versturen.
  • U mag uw berichten niet bewerken.
  •  
Helpmij.nl
Helpmij.nl

Helpmij.nl en business

Partners
Sponsoren