ondertiteling bij film

Status
Niet open voor verdere reacties.

boekanier

Gebruiker
Lid geworden
13 jul 2007
Berichten
712
Ik heb je vraag een eigen plek gegeven aangezien het niet netjes is om in te breken in andermans topic.
 
Zorgen dat CD1 en CD2 een bestand worden en dat je je ondertiteling converteerd...
 
Ik heb je vraag een eigen plek gegeven aangezien het niet netjes is om in te breken in andermans topic.

So sorry, ik wist dit niet.
Ik dacht gewoon, hé dit staat in verband met mijn probleem en zo doende.:shocked:
 
Zorgen dat CD1 en CD2 een bestand worden en dat je je ondertiteling converteerd...

Bedankt voor jouw reactie maar dit snap ik niet, zou je dit nader willen toelichten.
Op CD1 en 2 staat toch een avi bestand!
En dat ondertiteling converteren zegt me ook niets.
Bij voorbaat mijn dank.
 
Download virtualdub en open de eerste AVI file. Daarna ga je naar File, Append AVI Segment. Selecteer nu het tweede deel.

Ga nu in het menu naar Video en klik op Direct stream copy, en ga naar Audio en klik ook daar op Direct stream copy.

Ga nu naar File, Save as AVI ...

Kies een naam en klik save. In een paar minuten zou de file gesaved moeten zijn(afhankelijk van de snelheid van je computer).

Bekijk de film even om zeker te zijn dat er geluid op zit en dat het tweede deel er effectief aan hangt. De grootte van de gesavede file zou ongeveer even groot moeten zijn als de som van de aparte delen

Voor de ondertiteling:
een converter gebruiken om de SFV naar SRT te converteren... en anders moet je gewoon ff een SRT ondertitel zoeken... zat sites met ondertitels
 
Voor de ondertiteling:
een converter gebruiken om de SFV naar SRT te converteren... en anders moet je gewoon ff een SRT ondertitel zoeken... zat sites met ondertitels

Ik ben je zeer erkentelijk voor deze aanvulling.
Ik kan het dan mooi in de klus meenemen:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan