Foto’s van PC terug naar SD card van camera

Status
Niet open voor verdere reacties.

KERJO

Gebruiker
Lid geworden
23 dec 2006
Berichten
108
Ik wil foto’s die ik reeds gedownload heb naar mijn PC terug op mijn SD card zetten .
Mijn fototoestel is een Canon Powershot A540
Ik heb de SD card al geformateerd in de Canon Camera, de kaartlezer wordt erkend door de PC als “Canon” bij JPEG foto’s uit mijn afbeeldingen te kopieeren naar de SD card, en deze later in de camera te stoppen ,worden deze niet weergegeven op het schermpje van de camera.
Waarom is dit nodig? Ik wil reeds vroeger genomen foto’s laten tonen op een TV via mijn fototoestel aan te sluiten op de TV van mijn oma .
Bij recent genomen foto’s lukt dit wel , ik kan ze zelfs inzoemen met TV beeld, maar wanneer ik de SD card eens gewist heb , lukt het niet meer wanneer ik bovenstaande procedure toepas.
Wat doe ik fout?
 
Foto's van pc terug naar sd kaart van camera.

Hallo.

Dit lukt inderdaad niet.
Als je de foto's van de sd kaart naar de pc zet dan gebeurd er iets met de foto's een soort wijzeging dat niets aan de foto's afdoet maar je kunt ze niet meer op de camera laten afspelen via de tv of de pc.
Dit is een bekend probleen en er is dus niets aan te doen.

Groeten Cees.
 
Bedankt voor de snelle reactie.
Ik zal een andere manier moeten vinden om de foto's op de Tv te laten verschijnen van mijn slechtziende oma!
Misschien een draagbare DVD speler aanschaffen met TV uitgang , of is het mogelijk één of andere ipod aan te sluiten op TV .
Ze kan nl. praktisch geen foto's bekijken op een ipod , of een te kleine fotokader
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan