Windows Media Player 11

Status
Niet open voor verdere reacties.

thijs328

Gebruiker
Lid geworden
5 aug 2007
Berichten
221
Hoi.
Ik heb Windows XP Service Pack 2 illegaal dus ik kan niet Windows Media Player 11 installeren.
Heeft iemand crackje of iets dergelijks om dat wel te kunnen
 
Ja, maar die mag op de Helpmij niet gegeven worden.

Uit de huisregels:
Warez:
Onder warez valt: illegale software, cracks, serienummers, kortom, dingen waar je normaal gesproken een (al dan niet betaalde) licentie voor nodig hebt.
Het is niet toegestaan warez te plaatsen op de site (dus ook geen links of bijlages die warez bevatten).
Naar warez mag niet worden gevraagd.
Ook het vragen naar cd en dvd hoesjes is op helpmij niet toegestaan, evenals ondertitels voor films, i.v.m. de copyright rechten. Het plaatsen van links naar dit materiaal is dus ook niet toegestaan.
Je mag over warez converseren (als iets je niet lukt met het programma), zolang de bron van de software maar niet gepubliceerd wordt.
 
Laatst bewerkt:
Nog even een nuance aanbrengend: SP2 voor XP kún je níet illegaal hebben, SP2 is / was overal (gratis) verkrijgbaar. XP illegaal hebben is een ander verhaal.

Als je XP illegaal is, dan denk ik dat om het even waar gedownload, WMP installatie niet gaat lukken.
 
Laatst bewerkt:
Heb er maar een slot op gezet, gezien we hier niet helpen waar je Cracks kunt vinden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan