bewerken gebrande dvd film

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bazar

Gebruiker
Lid geworden
5 mei 2003
Berichten
689
Met het programma foto2avi heb ik van vele jpg’tjes en geluid een avi bestand gemaakt. Vervolgens heb ik met Nero 7 een dvd-film (VTS) op Dvd gebrand. Hierbij is avi geconverteerd. Bij het afspelen op een Dvd speler zijn sommige figuren “veranderd” in Michelin poppetjes; dus breed en onnatuurlijk.
Is het mogelijk die enkele “foto’s” uit de Dvd film te verwijderen en de jpg’tjes die wel de personen correct weergeven, daarin in te plaatsen? In Nero kan IK niets vinden. Ook Windows movie maker geeft geen soelaas.
 
Je zult de DVD opnieuw moeten branden, met de juiste settings [waarschijnlijk heb je het programma niet op 16:9 breedbeeld gezet maar op 4:3 formaat, zo krijgt ook Pamela een dikke **** op een breedbeeld tv...sorry]

De inhoud van de DVD kun je met DVD Lab Pro bewerken... daar "slingeren" links en rechts oudere [maar zeer goed werkende] versies van op het internet. Het is alleen niet het meest gebruiksvriendelijke programma.

Of je neemt de avi weer als uitgangspunt, en dan kun je daar met Nero Vision vrolijk in knippen en plakken.......
 
Bedankt voor je antwoord. Niet alle foto's zijn breed. Slechts enkele en dat bevreemdt mij. Vandaar mijn vraag of die afzonderlijk te repareren zijn.
 
Ik had graag een oplossing vernomen. Op verzoek van de redactie zet ik dit item op opgelost
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan