Mp3 'saan elkaar plakken

Status
Niet open voor verdere reacties.

dump

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2003
Berichten
460
Hoi allen.
Ik wil meerdere mp3 (tot wel 80) aan elkaar plakken.
Nu heb ik audacity gebruikt maar die stopt (bij mij, comp. loopt vast) op 29 stuks. Bovendien komt audacity met evenzovele velden en daar zit ik ook niet op te wachten.
Mp3 joiner en splitter Pro heeft een beperking (freeware) van 6 bestanden tegelijk (en het maakt dan gelukkig niet uit hoe groot ze zijn) waar ik nu dan ook mee werk. Bovendien maakt het Mp3 joiner ........... niet uit of ik nu mp3 aanlever of wma. Hij zet ze beide (zelfs door elkaar heen ingevoerd) netjes om naar pm3. En dus maak ik van 30 stuks 5 x 6 en dan weer die 6 bij elkaar tot 1 groot bestand.
Maaaaaaaaaar, wat zou het mooi zijn als er een progje is die dit alles onbeperkt en gratis kan. Omzetten en aan elkaar plakken en tot mp3 maken. Wie weet het?
Doei, Dump.
 
Mooi, soundboy. Daar ga ik achteraan. Maar ik kan mogelijk pas na een week antwoord geven i.v.m. een medische ingreep die overmorgen plaats vind. Maar alvast tot zover bedankt. Je hoort nog van mij.
Doei, Dump.
 
Mooi, soundboy. Daar ga ik achteraan. Maar ik kan mogelijk pas na een week antwoord geven i.v.m. een medische ingreep die overmorgen plaats vind. Maar alvast tot zover bedankt. Je hoort nog van mij.
Doei, Dump.

ok succes
 
Eerlijk gezegd vind ik cooledit pro een ingewikkeld programma om het eventjes te doen. Maar ik kreeg nu door toeval het programma, MP3 Album Maker aan gereikt. Deze is freeware en doet ook datgene dat ik wil. Toch mijn welgemeende dank voor de poging om mij te helpen.
Doei, Dump.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan