Spontane herstart

Status
Niet open voor verdere reacties.

yoghurt123

Gebruiker
Lid geworden
31 jan 2006
Berichten
34
tijdens het werken herstart de pc spontaan af en toe..., eerst op de ene nu ook al op een andere pc

de foutmelding die ik krijg is dan:

deze fout krijg ik na een herstart zomaar

BCCode : 1000008e BCP1 : C000008E BCP2 : 00403B1D BCP3 : F78A2D34
BCP4 : 00000000 OSVer : 5_1_2600 SP : 2_0 Product : 256_1


Degene die hier de oplossing voor heeft ben ik dankbaar..
 
hier zelfde probleem, ongewenste herstart.

Hallo

Ook ik heb dit probleem sinds vandaag, heel raar. De eerste keer starte de computer gewoon op, nadt hij een tijdje ( 5 minuten) aanstond, vloog hij ineens uit, daarna meerdere malen bij het opstarten, ik kwam toen niet verder dan het WELKOM-scherm,
De computer herstart zichzelf.
Hierna deed hij het wel gewoon weer en kreeg ik de melding dat de computer hersteld was van een ernstige fout, met als extra informatie die code.

Wie kan mij helpen
 
Hallo

Ik heb geen enkel idee waar dat aan kan liggen.
Gisteren deed de computer het nog gewoon en heb ik hem gewoon afgesloten.
Sinds dat ik hem vanmorgen weer wou opstarten krijg ik niets meer voor elkaar, hij vliegt al uit voordat ik weer wat kan doen, en als ik hem wel gewoon opgestart krijg vliegt hij binnen een half uur weer uit om automatisch weer op te starten.

Ik denk dat ik misschien gehacked ben ( al heb ik geen idee hoe of waarom)
Een andere optie is misschien dat er binnen iets kapot is( als is de computer pas 1 jaar oud)
Ook sluit ik een virus niet uit, al heb ik dan totaal geen klachten/melding gehad.
Dit is ook bijna niet mogelijk omdat hij t gisteravond nog goed deed en er daarna niemand meer op mijn computer is geweest.

Kortom, ik heb geen idee wat de oorzaak is en ben ook totaal niet bekend met de computer en de bijkomende problemen.

Vriendelijke groet,

Heleen
 
Hallo

Ik heb geen enkel idee waar dat aan kan liggen.
Gisteren deed de computer het nog gewoon en heb ik hem gewoon afgesloten.
Sinds dat ik hem vanmorgen weer wou opstarten krijg ik niets meer voor elkaar, hij vliegt al uit voordat ik weer wat kan doen, en als ik hem wel gewoon opgestart krijg vliegt hij binnen een half uur weer uit om automatisch weer op te starten.

Ik denk dat ik misschien gehacked ben ( al heb ik geen idee hoe of waarom)
Een andere optie is misschien dat er binnen iets kapot is( als is de computer pas 1 jaar oud)
Ook sluit ik een virus niet uit, al heb ik dan totaal geen klachten/melding gehad.
Dit is ook bijna niet mogelijk omdat hij t gisteravond nog goed deed en er daarna niemand meer op mijn computer is geweest.

Kortom, ik heb geen idee wat de oorzaak is en ben ook totaal niet bekend met de computer en de bijkomende problemen.

Vriendelijke groet,

Heleen

Hallo
Hier even een toevoeging van mijn foutraport?

c.documents\heleen1\Ilocals1\tempwerc834 dir001 mini121007-17dmp
werc 834.dir00/545data.lml

Bcc code: 10000071
bcc 1: 00000008
bcc2; 80042000
bcc3; 00000000
bcc4:00000000
Osver 5_1_2600
SP 2_0
Product 768_1

Geen idee wat dit allemaal betekend, wie kan mij helpen?

vriendelijke groet,
Heleen
 
Probeer "de computer automatisch opnieuw opstarten" uit te vinken bij de systeem instellingen
Rechtermuisknop: deze computer, geavanceerd, instellingen opstart- en herstelinstellingen en dan "de computer automatisch opnieuw opstarten" uitvinken.
Dan krijg je een blauw scherm te zien ( als de fout zich weer voordoet waardoor de pc wil herstarten) waarop je dan de STOP fout kunt zien. Als je die even hier door wilt geven?
 
moeilijk.

hardware probleem of een virus.

http://support.microsoft.com/kb/903251

virus uitsluiten is makkelijker dan alle hardware testen dus zou hiemee beginnen.

edit //verkeerde link , dit gaat over 0000008e ipv. 1000008e //edit
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan