cd

Status
Niet open voor verdere reacties.

kuijpers

Gebruiker
Lid geworden
20 jun 2005
Berichten
225
hallo ik heb een audio cd gemaakt die ik wil mailen naar een vriend weet iemand hoe ik dat moet doen ? Zelf heb ik met outlook expres een nummer naar mijn eigen gemailt maar ik krijg hem wel aan, maar de bijlage kan ik niet openen. de cd zit in de cd speler ik open outlook met nieuw bericht dan klik ik cd station aan en krijg de nummers te zien ik klik adresboek mijn eigen e-mail bijlage invoegen dan krijg in de nummers te zien ik klik nr 1 en hij geeft in de regel aan track01.cda [44 bytes ] open mijn mail en ik krijg mijn e-mail aan maar ik kan het nummer niet openen weet iemand wat ik fout doe?
 
Dus als ik het goed begrijp wil je een mail met een muziek bestand verzenden en dat bestand wil je van een CD afhalen?
Als dat zo is dan gaat dat niet werken....je zal de CD moeten rippen op je harde schijf en vandaar kan je de bestanden aan je mail koppelen. Dat gaat niet vanaf de CD zelf.
Let er wel op dat je mail die je verstuurd ( verschilt per provider) vaak niet groter kan zijn dan 5 MB!! Bij sommige providers 10 MB.
 
is dat nu niet makelijker om even een ftp server op te zeten en dan die vriend,
die cd te laten downloaden ?
heb je toch voordeel bij.
1 geen limit van data
2 audio bestand kan grooter wezen wat dan de muziek goed doet
en is sneller klaar dan via email met ftp direct downloaden zonder tussen komst van een,
mail server.
het is maar een idee.
 
virtuosa

bedankt voor het reageren ,kun je mij uitleggen hoe ik een ftp server opzet? bij voorbaat dank
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan