WMP muziek gegevens

Status
Niet open voor verdere reacties.

klompie

Gebruiker
Lid geworden
6 sep 2006
Berichten
32
Hoe kan ik zorgen dat alle bestands gegevens die bij WMP in de "mediabibliotheek" bij de nummers staan (album, artiest, jaar, enz.) ook in het bestand zelf worden opgeslagen?


ik heb:

- WMP 11
- Vista Ultimate SP1
 
Wat bedoel je met "in het bestand zelf opslaan"? De bestandsnaam aanpassen aan die informatie?

Want die info die jij ziet (artiest, nummer, album,...) staat namelijk al opgeslagen in de mp3, in de ID-3 tag die bij zo'n liedje hoort...
 
bij Eigenschappen van een Mp3 bestand en dan bij details..

ik had een hoop mp3's waarbij geen informatie was en die heb ik in WMP allemaal zelf in zitten voeren.. maar nu staat dr bij Details nog steeds niks..
 
Waarom wil je dat het bij details staat? Als je het in WMP ziet is het goed, lijkt me...
Bij mij is het wel zo dat als ik informatie invoeg bij een nummer in iTunes, dat dat bij details komt te staan. Bij mij is het overigens ook niet zo dat je de details aanpast wanneer je het in WMP aanpast. Maar dus wel in iTunes. Misschien moet je iTunes eens proberen.
 
Hetgeen jij nodig heb is Mp3Tag daar kan dat mee wat jij wil.
 
Heb het gevonden..

kan dus wel met WMP..

wijzigingen die je maakt in de mediabibliotheek worden niet meteen naar de bestanden geschreven..

hiervoor moet je eerst in het submenutje van mediabibliotheek (pijltje onder knop) op wijzigingen toepassen klikken.. dan gaat ie alles naar de bestanden schrijven


:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan