windows moviemaker

Status
Niet open voor verdere reacties.

koenduc

Gebruiker
Lid geworden
27 nov 2006
Berichten
13
Beste,

ik probeer om met windows moviemaker mijn filmpje in te korten ed.
Het lukt allemaal prima...tot ik het bestand wil saven op dvd of op mijn harde schijf.
Plotseling heb ik enkel geluid en geen beeld of zwart beeld met een groene streep (verticaal). Ik snap dus niet dat het bewerken lukt,maar de laatste fase mislukt...
Iemand enig idee?

Hartelijk dank.

Koen
 
Beste,

ik probeer om met windows moviemaker mijn filmpje in te korten ed.
Het lukt allemaal prima...tot ik het bestand wil saven op dvd of op mijn harde schijf.
Plotseling heb ik enkel geluid en geen beeld of zwart beeld met een groene streep (verticaal). Ik snap dus niet dat het bewerken lukt,maar de laatste fase mislukt...
Iemand enig idee?

Hartelijk dank.

Koen

Maar op je computer zwart beeld of het filmpje?
 
Maar op je computer zwart beeld of het filmpje?

alles lijkt normaal. Wanneer ik op dvd will branden vanuit moviemaker kan ik zelfs eerst kijken wat ik ga branden en dat is ook ok. Tot ik de dvd bekijk,zwart scherm...met geluid.
Ga ik saven op mijn harde schijf en ik bekijk in moviemaker wat ik ga saven is het nog ok. Als ik het bestand daarna open,het ik weer geluid maar geen beeld.....
 
alles lijkt normaal. Wanneer ik op dvd will branden vanuit moviemaker kan ik zelfs eerst kijken wat ik ga branden en dat is ook ok. Tot ik de dvd bekijk,zwart scherm...met geluid.
Ga ik saven op mijn harde schijf en ik bekijk in moviemaker wat ik ga saven is het nog ok. Als ik het bestand daarna open,het ik weer geluid maar geen beeld.....

Maar sla je hem op als projext of als filmbestand?
Want als je hem als project doet, kan hij niet op dvd.
Je moet hem als filmbestand opslaan.
Bestand-filmbestand opslaan
 
Het lijkt meer op een probleem van de player waarin je de film of DVD afspeelt. Is dat Windows Media Player 11?
 
Het lijkt meer op een probleem van de player waarin je de film of DVD afspeelt. Is dat Windows Media Player 11?

Maar als hij het ook niet doet als hij hem op dvd zet en afspeelt in een dvd speler en het ook niet doet, dan moet het toch wel aan het bestand liggen.
 
dus ligt het aan het bestand.

idd...er moet iets mis lopen bij het saven naar een folder of dvd schijf.
Het bestand is ook veel te klein,3 MB ipv iets van een 30MB (verwacht ik)
Zowat in elke modus,avi,mpeg,....
Mogelijk een setting? Iets dat ik nog fout doe?
Geen idee.....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan