Dvd regio vrij maken of regio vrije mediaplayer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jansen11

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
11 dec 2007
Berichten
2
Beste mensen,

Zou iemand mij met het volgende probleem kunnen helpen. Het is nlk zo dat de regio code van mijn dvd speler te vaak heb veranderd en deze niet meer kan terug veranderen in regio code 2 (voor europese dvd's). Nu heb ik allerlei regio vrije mediaplayer's uit geprobeerd en niets ondersteunt mijn dvd speler. Ik heb nlk een mat****a uj 840d in een Acer laptop. Ook heb ik geprobeerd dvd codes te zoeken. Helaas kan ik niets vinden.
Heeft iemand tips?

Alvast bedankt,

Jansen11
 
gebruik anydvd HD deze maak de drive ook regio vrij.

Beste virtuosa,
Ik heb anydvd gedownload. Nu krijg ik de volgende melding: Uw dvd speler is een regio geblokkeerde RPC2 speler, die het lezen van vervormde sectoren van een andere regio codering niet ondersteunt of u heeft geprobeerd om een dvd te lezen met een andere regio codering. Dvd's waarbij dit probleem bekend is zijn o.a. Mat****a/panasonic dvd spelers en branders. U kunt proberen bijgewerkte firmware versie te vinden op http://www.rpc1.com

Ik heb dit geprobeerd en mijn dvd speler stond niet in de lijst. Ik weet niet zo goed wat ik nu nog kan doen.

Hopelijk weet jij nog iets.

Groetjes,

Jansen11
 
Beste Jansen11,

Ik heb geen idee hoe je je regio lock terug kunt zetten, maar ik weet wel dat het software programma VLC player door de lock heen kijkt, althans, mijn zus heeft onlangs van Amerika Gilmore Girls gehaald, vanwege de zeer lage prijs, en kan ze afspelen via VLC player op haar laptop.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan