Streaming video werkt niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.

CindyDanny

Gebruiker
Lid geworden
11 dec 2007
Berichten
10
Hoi hoi,
Ik denk dat ik dit in het verkeerde topic plaats, maar ben net nieuw en zit met een groot probleem, ik heb een tijdje geleden via de gouden kooi de live streams willen bekijken. Dit lukt niet en moest iets ( weet niet meer wat ) aanpassen op de pc om dit werkend te krijgen. Helaas deden de streams het toen ook niet. Maar, nu kan ik via internet geen filmpjes van site's afspelen ( behalve van youtube ) en in mijn windows media player werkt het ook niet meer...
Wie kan mij helpen???
Alvast bedankt!



p.s. Heb zo'n zelfde probleem al gevonden en:
http://www.free-codecs.com/download/K_Lite_Codec_Pack.htm
gedownload, maar helaas ook zonder resultaat...
 
Laatst bewerkt:
heb je geprobeerd om de links door een andere browser te openen? BIjvoorbeeld door mozilla firefox ??
 
Ik heb geen mozilla firefox.
Maar op mijn internet explorer deed alles het totdat ik dat deed voor die streams van de gouden kooi.
Als ik nu een filmpje wil afspelen blijft het gewoon een zwart blok.
 
Welk codec pack heb je?

Als je de eigenschappen van de stream bekijkt en deze opent in een los venster, krijg je dan een foutmelding?
 
Codec pack?? Geen idee, ben niet zo thuis in computers moet ik zeggen.
Ik krijg helemaal geen foutmeldingen als ik iets af wil spelen, ook bij mijn media player niet. Die word namelijk heel erg langzaam en is moeilijk af te sluiten.
Kan trouwens ook geen online radio meer luisteren via de media player.
 
probeer het eens in mozilla firefox.. Ik denk dat je active x is uitgeschakeld, dat doet internet explorer automatisch en deze moest je even aanzetten toen het werd gevraagd, dus probeer het even met firefox en mocht dit niet lukken zet het even hier, en dan kijken we verder samen naar een oplossing!:thumb:
 
Codec pack heb je gedownload, dat zei je in je eerste bericht. Zeker weten dat dit goed gegaan is?

Heb je een firewall?

ActiveX staat los van MediaPlayer en zeker van online radio :).
 
Hoelang doet dit probleem zich voor?
Maw: is systeemherstel een optie?
 
Hoelang doet dit probleem zich voor?
Maw: is systeemherstel een optie?


Ik denk een maandje ofzo.
Systeem herstel, doet die ook de wijzigingen die ik zelf heb gemaakt in de computer dan weer terug zetten? ( wat ik moest doen om dgk streams te kunnen bekijken )
 
Nou, dan ga ik dat proberen.
Ik laat hier wel even weten of het goed is gekomen of niet.
Bedankt alvast voor jullie reactie's!
 
Heb systeem herstel uitgevoerd en er zijn geen weizigingen aangebracht stond er. Heb inderdaad even gecheckt of dat ie ut nu wel deed maar helaas...
 
Als er geen wijzigingen zijn aangebracht is er ook niets veranderd. Probeer eens een andere datum of te zien of dat wel werkt?
 
Ik kan geen eerdere datum pakken omdat ik hem 3 maanden geleden geformatteerd heb...
ik ga even kijken bij de gouden kooi wat ik heb moeten veranderen. Misschien hebben jullie er wat aan.
 
Dit is wat op de site staat van de gouden kooi.


3. De licentie download (DRM) duurt erg lang of doet helemaal niks meer.
Probeer eerst de systeemcheck (zie hierboven) uit te voeren. In de systeemcheck worden eventuele oplossingen om je probleem op te lossen aangeraden. Mocht dit nog niet helpen dan zijn er nog een aantal acties die je kunt ondernemen:

Volg deze procedure:.
- Open Windows Verkenner en ga via het menu Extra naar Mapopties.
- Neem het tabblad Weergave en vink het tweede vinkje UIT (beveiligde besturingssysteembestanden verbergen). Kies onderaan op hetzelfde Weergave-tabblad voor de optie 'Verborgen bestanden en mappen weergeven'.
- Ga nu via de Windows Verkenner naar de volgende map: C:\documents and settings\all users\DRM.
- Wijzig de naam van de map DRM in DRMbackup (dus op DRM gaan staan en naamwijzigen kiezen en er backup achter zetten)
- Ga naar de volgende Microsoft-website: http://drmlicense.one.microsoft.com/Indivsite/nl/indivit.asp
- Volg de instructies op deze website om het beveiligingsonderdeel van Windows Media Player 11 bij te werken. Via deze procedure kun je nieuwe licenties voor media-inhoud verkrijgen. Je kunt ook licenties voor aangeschafte inhoud herstellen, zodat je die inhoud kunt afspelen op een computer.
- Als je dit hebt gedaan ga je opnieuw naar Degoudenkooi.tv om de betaalprocedure te doorlopen. Let goed op, want er verschijnt af en toe boven in beeld een mededeling dat je een ActiveX moet toevoegen. Je moet dat op die mededeling klikken en zeggen dat je hem wil hebben (dat komt dus allemaal in die DRM map terecht). Als je dat negeert, lukt het alsnog niet.



Dit heb ik allemaal gedaan en de streams deden het nog steeds niet.
Nu kan ik op internet geen gouden kooi kijken ( wat niet zo heel erg is ), maar nu kan ik helemaal geen filmpjes, online radio luisteren of wat dan ook...
HELP!!!:(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan