Lan Verbinding

Status
Niet open voor verdere reacties.

PCWolfje

Gebruiker
Lid geworden
28 nov 2007
Berichten
35
Hallo,

Ik heb net mijn PC geformateerd en als ik de Lan kabel er in stop gaat er achter een lichtje branden maar doet hij niks. Voor dat de PC geformateerd was zij hij gewoon dat er internet verbinding was en deed hij het gewoon. Ik heb ook wireles maar ik wil graag dat het sneller gaat. Heb gecheckt of alles vast zat en op een andere PC geprobeerd, daar werkte het gewoon.

Alvast bedank
 
en de netwerkkaart driver is wel geinstalleerd ??
 
kun je vertellen welk merk en type netwerkkaart jij hebt.
dat zoekt iets makkelijker.
 
Installeer je moederbord drivers ook. Als je een onboard netwerkkaart hebt, dan staan ook die drivers op de moederbord cd-rom
 
Ok, volgens Everest is het een onboard, maar ik weet niet welke drivers ik nu voor mijn moederbord moet downloaden ik heb een:
AMD Athlon 64 X2 Dual Core Processor 4200+
Kan ik een link naar de drivers krijgen?
 
als het een onboard is dan staan de drivers op je moederbord cd.
 
Zal even kijken. Do zo wel een comment of het gelukt is. :thumb:
 
Hmmm, ik heb er een heleboel CD'tjes bij gekregen maar ik kan er geen een vinden over het moederbord. Is er echt geen link voor om het te downloaden?
 
Heb je er ook geen CD bij gekregen waar driver of dergelijke opstaat?? En als je het wil downloaden moeten we weten welke moederbord je hebt, wat je opnoemt is je processor.
 
Ik heb geen flauw idee wat mijn moederbord is.
Moederbordnaam Onbekend
Dit zegt Everest. Ik weet alleen dat het van MSI is.
 
Motherboard ID 05/08/2007-MCP55P-M2N-SLI-00
Het staat achter Motherboard ID de dik en schuingedrukte gedeelde is de naam van mijn moederbord en bij jou zou er de naam van jou moederbord staan en een andere datum. Als je er niet uit komt kopieer dat stukje dan maar dan zie ik wel wat jou moederbord is;)
 
Laatst bewerkt:
Motherboard ID 05/08/2007-MCP55P-M2N-SLI-00
Het staat achter Motherboard ID de dik en schuingedrukte gedeelde is de naam van mijn moederbord en bij jou zou er de naam van jou moederbord staan en een andere datum. Als je er niet uit komt kopieer dat stukje dan maar dan zie ik wel wat jou moederbord is;)
Sorry maar dat gaat volgens mij niet voor alle moederborden op.
09/10/2004-i875P-6A79BG01C-00 Hieruit kun je mijn moederbord type/model niet uithalen. Ja als je zoekt met google, maar dan krijg je 1 link(als je de hele regel invult), deze gaat naar Helpmij.:p Als je alleen op dit gedeelte "6A79BG01C" zoekt kom je al verder, maar je kan het niet zo uit de moederbor ID halen.
 
Oke,Laten we iniedergeval even afwachten of hij het wel zo ziet en anders moet hij inderdaad maar even gaan googlen.En als hij een handleiding heeft gekregen zou het daar mischien ook wel instaan.
 
Laat maar allemaal :) Ik heb MSI lite update online gedownload nu doet de LAN het weer.
Bedankt voor de tips :thumb: :thumb:
 
Gezien de freeware van Everest niet geupdate meer wordt, is het handig om te kijken of PCwizard het moederbord wel op type/model herkend.:)
http://www.cpuid.com/pcwizard.php

[Edit] het is al opgelost zie ik net.:)[/edit]
 
Sorry maar dat gaat volgens mij niet voor alle moederborden op.
09/10/2004-i875P-6A79BG01C-00 Hieruit kun je mijn moederbord type/model niet uithalen. Ja als je zoekt met google, maar dan krijg je 1 link(als je de hele regel invult), deze gaat naar Helpmij.:p Als je alleen op dit gedeelte "6A79BG01C" zoekt kom je al verder, maar je kan het niet zo uit de moederbor ID halen.

Trouwens mooi moederbord dat je er in hebt zitten:p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan