Video_ts

Status
Niet open voor verdere reacties.

billy88

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
15 dec 2007
Berichten
4
ik heb de serie van prison break op me computer staan, netjes geconvert met ondertiteling en alles.

nu is mijn probleem ik wil ze op dvd zetten met 4 a 5 afleveringen per dvd maar als ik normaal een dvd brand zet ik de AUDIO_TS en de VIDEO_TS en dan kijken maar, maar als ik de dat wil doen lukt dat niet omdat er dus 4 VIDEO_TS mappen zijn.

hoe kan ik dit oplossen?



alvast bedankt
 
die 4 video_ts mappen zijn die 4 delen natuurlijk.
probeer deze of: alle 4 de mappen in 1 video_ts map te plaatsen en dan te branden. of:
alle bestanden samen in 1 map video_ts map en dan branden.
map audio_ts maakt niet uit,deze blijft altijd leeg.
 
maar ik alle 4 de afleveringen los van elkaar geconvert dus heb ik dan 4 keer dezelfde video ts map alleen van 4 verschillende afleveringen dus dan krijg ik 4 keer dezelfde bestanden en dat gaat niet
 
Haha:p, je kan ze allemaal op 1 DVD krijgen dmv het programma ConvertX2DVD, je selecteert de avi's die je er op wilt hebben en het programma zet ze zover om dat ze op een DVD passen met de hoogst haalbare kwaliteit die op DVD past.
Het programma brandt vervolgens je DVD.

Veel succes
 
Haha:p, je kan ze allemaal op 1 DVD krijgen dmv het programma ConvertX2DVD, je selecteert de avi's die je er op wilt hebben en het programma zet ze zover om dat ze op een DVD passen met de hoogst haalbare kwaliteit die op DVD past.
Het programma brandt vervolgens je DVD.

Veel succes

Gratis :confused:
Of betaald niet iedereen wil namelijk betalen :)
 
Haha:p, je kan ze allemaal op 1 DVD krijgen dmv het programma ConvertX2DVD, je selecteert de avi's die je er op wilt hebben en het programma zet ze zover om dat ze op een DVD passen met de hoogst haalbare kwaliteit die op DVD past.
Het programma brandt vervolgens je DVD.

Veel succes

En waar haal je nu weer die avi"s vandaan? het gaat hier om video_ts waar de vob en ifo bestanden instaan
 
even de naam wijzigen en nummeren, dus video_ts1, video_ts2 enz.
misschien dat dat werkt?
 
@WhisperTT Hier staat: ik heb de serie van prison break op me computer staan, netjes geconvert met ondertiteling en alles.
Dan ga ik er al vanuit dat het om een gecomptimeerd bestand ging.

@Billy, heb je die bestanden nog vóórdat je ze ging converteren?
 
Laatst bewerkt:
Start ConvertX2DVD, voeg de (AVI) bestanden die je op DVD wilt hebben toe, dmv het groene + teken rechts in beeld, in jouw geval deel 1 t/m 4, totdat ze allemaal in het venster bovenin staan.
Klik vervolgens op converteer en het programma zet alle 4 afleveringen voor je op DVD, mits je een blanco DVD of (RW) in je brander hebt gedaan.

Wellicht zul de de brandsnelheid moeten instellen op lager, dat doe je bij tab INSTELLINGEN, en kies je BRANDEN. Kies daar je gewenste snelheid (staat standaard op max ingesteld..)

Nogmaals, succes!

EDIT: let wel, hoe meer afleveringen je op een schijf zet, des te minder word de beeldkwaliteit
 
Laatst bewerkt:
Heb zelf ook alle afleveringen gedownload en gebrand. Heb hier voor ConvertXtoDVD gebruikt. Dit programma werd al eerder genoemd. Alleen is dit programma niet gratis, heb zelf de serial gewoon van internet gehaald. Via Google en dan ConvertXtoDVD serial dan zou je de serial moeten vinden en dus het programma gratis mogen gebruiken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan