503 valid RCPT command must precede DATA

Status
Niet open voor verdere reacties.

hfoppen

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
15 nov 2000
Ik krijg sinds kort regelmatig dergelijke meldingen na het versturen van een mail. Het is niet zo dat deze na ca. 1 minuut komt, maar vrijwel direct. Iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn???

Uw bericht heeft enkele of alle geadresseerden niet bereikt.

Onderwerp: usb platenspeler..
Verzonden: 12-12-2007 20:11

De volgende geadresseerde(n) zijn niet bereikt:

'adres@provider.nl' op 12-12-2007 20:11
503 valid RCPT command must precede DATA

Meestal na 3/4 keer gaat het dan wel weer goed....soms ook gewoon in 1 keer trouwens

Ik krijg sinds kort regelmatig dergelijke meldingen na het versturen van een mail. Het is niet zo dat deze na ca. 1 minuut komt, maar vrijwel direct. Iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn???

Meestal na 3/4 keer gaat het dan wel weer goed....soms ook gewoon in 1 keer trouwens

Volgens mij moet je de optie "Deze server vereist specificatie" inschakelen.
Tenminste daar blijft dit ergens op vastzitten staat me zo bij. Waar dit precies ingesteld moet / kan worden weet ik zo snel even niet. Misschien dat een ander hier weer mee kan helpen.... Zit volgens mij ergens in de e-mail account settings....

Volgens mij moet je de optie "Deze server vereist specificatie" inschakelen.
Tenminste daar blijft dit ergens op vastzitten staat me zo bij. Waar dit precies ingesteld moet / kan worden weet ik zo snel even niet. Misschien dat een ander hier weer mee kan helpen.... Zit volgens mij ergens in de e-mail account settings....

Tnx voor je reactie. Je bedoelt ws. verificatie ipv specificatie!?
Ik kan daar inderdaad gebruikersnaam/wachtwoord opgeven (of een vinkje zetten 'Dezelfde instellingen gebruiken als inkomende email'.

Ga het eens uitproberen...

Update

Beste mensen,

het probleem is opgelost.
Het was inderdaad het vinkje bij de uitgaande email.

Bedankt!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan