Foto's uit camera verdwenen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jac Art

Gebruiker
Lid geworden
15 feb 2003
Berichten
224
Geachte forum,

Net terug van spirituele pelgrimsreis in India. Meer dan 300 foto's en filmpjes gemaakt.
Camera Z 650 (Kodak) aansluiten op PC. Met software HP Photoprinting het maximale van 100 opgehaald.
Na bekeken te hebben weggezet op harde schijf van de pc. Volgende 100 foto's! Huh? Ik krijg de al eerder opgehaalde foto's weer op het scherm. Deze dan maar op de camera wissen, om dan de volgende 100 op te halen. Ik krijg enkel een beveiligde foto en filmpjes, die ik had geschoten, op het scherm. De filmpjes en de beveiligde foto dan maar wegschrijven om dan vervolgens deze ook van de camera te verwijderen. De volgende 100 foto's lukt ineens niet. Alleen de beveiligde foto komt te voorschijn. Het kan toch niet waar zijn dat de resterende 200 foto's zijn verdwenen? Met mijn (geringe) kennis alles geprobeerd, maar enkel de beveiligde foto komt te voorschijn. Foto's verdwenen? Een kleine ramp!

Dan mij maar wenden tot de experts van Help mij!

Kunt u mij inderdaad helpen de zaak op te lossen? Zijn de foto's op de camera echt verdwenen?
Of heeft die beveiligde foto er iets mee te maken?

Raadsels voor mij, maar misschien niet voor u!

Ik zie graag uw reactie!

met een vriendelijke groet,

Jac Art
 
Geacht forum,

Dank voor uw reactie!

Echter! In PC inspector wordt een lijstje van te inspecteren apparaten gegenereerd. Daar staat de door mij aangesloten camera niet bij. Derhalve, in mijn geval, enkel maar maar C: D: en E:. De vraag is nu, hoe krijg ik de camera in het lijstje of als ik C: laat inspecteren de camera daar dan ook onder valt?

Graag uw reactie!

met een vriendelijke groet,

Jac Art
 
Geacht forum,

Het progje PC- inspector "ziet" de camera niet!

Hoe kan ik dit bewerkstelligen?

Of wat doe ik fout?

met een vriendelijke groet,

Jac Art
 
Geacht forum,

Aansluitend aan deze vraag en antwoord het volgende.

Ik ben meer dan 200 foto's kwijt van mijn Kodak Z 650 camera. Ik heb zowel het programma PC inspector als Recuva geïnstalleerd, maar deze "zien" de op een USB-poort aangesloten camera niet. Wat moet ik hier aan doen?

Kunt u mij helpen?

Foto's zijn belangrijk voor mij.

met een vriendelijke groet,

Jac Art
 
Geacht forum i.z. Crash,

Ik ben het met u eens dat mijn vraag op de gebruikelijke wijze had moeten worden geplaatst. Ware het niet dat dit al enige dagen geleden had plaatsgevonden. Maar omdat ik niet een afdoende antwoord had gekregen en de topic veel op die van mij leek, waagde ik het er op. Mijn oprechte excuses dat dit is gebeurd.

Uw antwoord ben ik daarentegen erg dankbaar voor.

Ik zal morgen met een geleende card reader het één en ander proberen.

met vriendelijke groet,

Jac Art
 
Vlgs. mij heb je de verkeerde software geïnstalleerd. PC-Inspector is wat anders dan Smart Recovery. De eerstgenoemde is voor het terughalen van bestanden van harde schijven, Smart Recovery voor het terughalen van bestanden op memory-sticks etc.

De link van Bertus verwijst naar Smart Recovery, niet naar PC-Inspector.
http://www.pc-inspector.de/Sites/smart_recovery/info.htm?Language=46

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
Geacht forum inz. Crash, Bertus en dnties

Dank zij uw aanwijzingen is het mij gelukt om de foto's terug te halen.
Een afgeprijsde cardreader bij de Aldi en het programma PC inspector Smart Recovery hebben daar mede toe bijgedragen.

Waar zouden we zijn zonder het Help mij forum!

Met een vriendelijke groet,

Jac Art
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan