Casema Wil niet werken met switch

Status
Niet open voor verdere reacties.

FrankDeRuiter

Gebruiker
Lid geworden
6 sep 2007
Berichten
12
Goedendag,

Ik heb al een tijdje casema eerst met een router maar dat werkte niet goed de router viel steeds uit en daarbij komt dat je met een router poorten open moet zetten en dat is maar een beperkt aantal dus k verdom het om nu nog een router er tussen te doen ik heb nu dus een switch wat is eerst perfect werkte k heb 3 pc's erop zitten maar dat stomme casema geeft maar aan 2 pc's een ip dus ik weet niet maar die klantenservice helpt ook geen ene bal die mensen zeggen dat het probleem bij mij ligt dat is niet zo want dit is al de 5de switch die k heb geprobeert weet iemand misschien iets op dit probleem?
 
Nog een geluk dat je 2 IP adressen hebt gekregen... je hebt maar "recht" op één, tenzij je drie abonnementen neemt.... een switch direct aan het modem werkt niet. Je moet een goede router gebruiken... dat dat ding uitvalt ligt aan de kwaliteit van het gekozen apparaat... Tienduizenden Casema [en andere kabelclubs] abonnees hebben er een [wireless of niet] router tussen zitten...
 
En zo is het inderdaad precies en niet anders.
Heb hier tot volle tevredenheid Casema in combinatie met Linksys WRT54G maar en zijn nog talloze andere prima routers!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan