Verplaatsen MP3 files

Status
Niet open voor verdere reacties.

tromo

Gebruiker
Lid geworden
20 nov 2002
Berichten
15
Bij het verplaatsen/kopiëren van MP3 bestanden via muziekprogramma en/of rechtstreeks vanuit de Map naar een SD Memory card geeft een merkwaardig probleem. Of het nu een 2GB of 1GB kaartje is, er komt niet meer dan 650MB aan MP3 muziek op. Dan komt er een waarschuwing dat de volgende MP3 bestanden niet te verplaatsen zijn. (Dezelfde bestanden naar een USB stick overzetten lukt wel). Controle van de SD kaarten geeft aan dat er inderdaad 650MB is gebruikt en de rest nog vrij is. Het overzetten van andere bestanden als foto's geeft geen probleem. Hier kan ik even niet bij. De 1GB en 2GB zijn ook nog van een verschillend merk. Kaarten zijn geformateerd. Wie kan er iets zinnigs over zeggen?
 
ik heb het zelfde met mp3 speler dat er maar 700 mb op kan terwijl het een is van 1 gb. een oplossing weet ik dus ook niet ik heb ook al eens daar naargekeken dus miscchien nog even wachten tot iemand het wel weet.
 
Ik heb zo snel geen oplossing maar die 650 en 700 mb zijn wel precies de getallen die overeenkomen met het formaat van de gangbare CD's

Ron
 
Ik weet niet over hoeveel MP3's het gaat, maar het aantal entries op een SD card met FAT is volgens mij beperkt tot ongeveer 510.
 
Het gaat om 189 MP3's. Vraag me af hoe dat gaat bij MP3 spelers met een SD memory card.
 
ik had hetzelfde probleem. er kon maar ongeveer 650 mb op een mp3 van 1 gb. ik heb uiteindelijk eens 1 bestand weggedaan en er een map gemaakt van 1 van de groepen die erop stonden en die liedjes in die map gestoken. een map beslaat minder plaats op de mp3 precies als de liedjes allemaal samen in 1 map per artiest.
zo heb ik toch nog veel muziek erbij kunnen zetten toen ik elke artiest in een eigen map gestoken had.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan