Locatie mijn documenten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Zivinice

Gebruiker
Lid geworden
18 dec 2007
Berichten
18
hallo,

Ik heb de map Mijn Documenten verplaatst van C:\ naar D:\, wegens ruimtegebrek. het probleem is alleen dat wanneer ik bijvoorbeeld in Word iets wil openen, ik niets meer heb aan die Mijn Documenten shortcut links in het scherm, en ook de mijn documenten link op mijn bureaublad is nogal nutteloos geworden. Is er een manier om de locatie waar deze knoppen naar verwijzen te veranderen, of misschien de standaardlocatie van mijn documenten te wijzigen? (dus niet een map genaamd mijn documenten op de D-schijf hebben, maar echt mijn documenten daarheen zetten)

iemand die mij kan helpen?:)
 
Zou het kunnen dat je dit in Word zelf kunt aangeven via Extra, Opties, bestandlocaties?

Groet, Floyd
 
nee, ik gebruikte Word maar als een voorbeeld. In elk programma waar je een bestand wilt openen krijg je dat schermpje. Wat ik bedoel is, hoe kan ik de standaardlocatie van Mijn Documenten wijzigen, dus dat ik bijvoorbeeld krijg D:/Mijn Documenten, in plaats van de C schijf.
 
vraag, hoe heb je 't e.e.a. verplaatst. Als je namelijk met rechts op mijn documenten (bureaublad) had geklikt had je een mooie optie gekregen die het mogelijk maakt om het spul op een andere partitie te zetten. Alle zoekpaden waren dan automatisch aangepast.
 
laat maar, het is allemaal gelukt! bedankt voor de hulp mensen :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan