Ik kan niet downloaden HELP MIJ

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vikash

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
19 dec 2007
Berichten
4
Hai..

Ik heb een probleem met mijn pc al 2 weken. Ik kan niet downloaden. ALs ik bittornado gebruikt dan staat er : problem connecting to tracker - timed out. N als ik Ares gebruikt..dat is net zoá programma als azureus ofzi. Daar staat steeds bzig met verbinding te maken.

Ik heb UPC al 3x gebeld om een oplossing te vinden maar hun lukt het ookniet. Hun zeggen dat ze zien dat alles goed is met mijn internet verbinding en modem berbinding er is nix aan de hand.
Hmm....mij windows firewall is ook uit..en di heb ik voor de ckerheid verwijderd. Bij configuratiescherm heb ik ALLE instellingen nagekeken..ik heb nix raars kunne vinden. Vervolgens heb ik mn hele pc alles..verwijdert en opnieuw geinstalleerd namens de fabriekinstellingen. Nu is de pc zoals ik het voor het eerst had gekocht. En ik heb nog genoeg geheugen. Ik heb 180 gb en nu heb ik 175 gb over als vrije ruimte.

Jaaa...ik kan gewoon niet downloaden. Help mij alstublieft...ik zal het erg op prijs stellen..
Vikash, greetz
 
Is dit opeens of heb je net Vista in je bezit?
Heb je wat veranderd aan je systeem?
Heb je niet nog een andere Firewall op je PC?


Ga eens naar www.speedtest.nl en doe daar eens een download snelheidstest en kijk eens wat daar uitkomt en meld dat hier.
 
vikash met speedtest news

Hai...

Ja ik heb dat ook al gedaan met die UPC mensen. Mja voor de ckerheid laat ik het je zien:

Download = 739.1 K/b
Upload = 168.0 K/b
Connection = 150.1
Ping test nederland = 9.0 m/s

N nee sorry...ik heb geen andere firewall! Weetj nog een oplossing...ik zit er echt mee.
 
Wat voor een modem heb je en welk anti-virusprogramma heb je?
Je had je windows-firewall uit staan en verwijderd?
Je krijgt een time-out van de tracker ben je op deze tracker geregistreerd?
welke poort heb je open staan in je modem?
 
Laatst bewerkt:
Ja...euhmm ik heb gewoon nu die windows beveilingcentrum. Daar heb ik de windows firewalll uitstaan en nee ik sta nergens op een tracker geregistreerd. Ik probeer gewoon via bittornado torrents te downloaden..en er is nix mis mee met die torrents want die doen het altijd...en + me vrienden gebruiken die ook...dus er moet nix aan de hand zijn eigenlijk.

ik wweet ni welke pooort ik open heb staan op mn modem...maar volgens mij heeeft het wel wat te maken met mn poort. Want ik heb ook via google gezocht van problem connecting to tracker en mensen komen met de oplossing dat er wat aan de hand is met de poort.

Groetjes, vikash
 
ik kan weer downloaden

Hai...

Jah...so afgelopen maandag dus 31 dec. Ik kan weer downloaden..ik weet ni wonder boven wonder...ik kan weer downloaden. IK heb nix gedaan...nix veranderd...ik ha dhet hoop opgegeven. N op eens kan ik weer downloaden....egt vreemd. Maar weten jullie hoe dat kan?..ik denk...mischhien ging er iemand mijn internet gebruiken..dat ik gehackt was ofzo...dat iemand mijn breedband ging gebruiken...egt raar..mja ik ben weer blij...ik ga nog mn pc beveilliggen...n dan...ja alvast bedankt voor all jullie steu nen hulp..nog een fijne jaarwiseeling

vikash,
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan