Kan niet op het internet. Modem probleem, signaal of computer?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nassira

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
19 dec 2007
Berichten
4
Hallo Allemaal!
Ik heb een enorme grote probleem, wat voor iedereen een grote mysterie is!

Sinds bijna 2 weken nou, doet het internet bij mij thuis niet meer. wat de probleem is weet NIEMAND! Ik ben overal langsgeweest en heb onze provider gebeld, wat Orange is. Onze computer geeft aan dat het verbonden is en dat er geen problemen zijn, maar internet doet het nog steeds niet. Het is nu dat ik in een bibliotheek zit, vandaar dat ik moet opschieten. Ik heb hoop schoolwerk. Dus ik dacht ik vraag het hier. Orange stelde voor om een andere modem te halen, want blijkbaar was die volgens hun kapot, de eeerste 2 lampjes zijn groen, maar het lampje van internet blijft uit. Ik heb een nieuwe modem gehaald voor 50 euro, maar die lampje van internet blijft ook uit. Ik heb de cd ingedaan om de modem te installeren, maar nog steeds doet ie het niet. Dus snel heb ik de modem teruggebracht. En heb nu de oude modem weer, Het is trouwens een speedtouch modem van adsl-netwerk. Ik weet echt niet wat er aan de hand is , de internet deed het ineens niet. De computer formatteren heeft geen zin, want dat heb ik al gedaan. Een vriend van mijn broer kwam langs, maar wist ook niet wat er aan de hand was. We zijn naar speciale computer winkels geweest, maar die weten het ook niet. Ik weet niet of er iets is met de kabels, want we hebben alles gecheckt of ze op de goede plekken waren verbonden. Het kan ook zijn dat er iets mis is binnen in de kabel, maar dat weet ik dus niet. Nu mijn vraag is, of iemand die veel kennis heeft over computers en internet, mij misschien kan helpen. Ik zou je voor eeuwig dankbaar zijn. Je kunt het hier antwoord plaatsen, maar je kunt ook een e-mail sturen.


Alstublieft, ik zal je erg dankbaar zijn!
Liefs,Nassira :(
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Welkom op Helpmij!

Ik heb de titel aangepast.
"HELP Als je me kan helpen ben ik je eeuwig dankbaar!" zegt niets over het probleem.
Daarnaast je e-mail adres weggehaald. Helpen gaat via het forum
:)
 
als je naar IE gaat...
gaat ie dan zoeken naar een webpagina en komt er te staan zoiets als: (onder in de statusbalk)

webpagina.nl zoeken daarna webpagina.com, webpagina.net, etc. ???

en ga eens naar icoontje voor netwerk verbinding, rechtsklikken -> status -> eigenschappen -> internet protocol.
en kijk eens wat voor een instellingen daar staan.


en ik zou het waarderen als je voortaan een normale titel kiest :p
edit, de titel is al aangepast.
 
Laatst bewerkt:
Hahaha bedankt voor jullie reacties. Ik weet, ik voelde me hopeloos , dus had ik de titel maar zo aangemaakt. :D Maar ik voel me nog steeds desperate, want ik heb alles gecheckt! Kan niemand anders mij helpen?
 
desperate of niet ik vind dat je weinig moeite doet,met info en antwoord op vraag van compudoc...
Toch even dit proberen:
Ik zou alles van voren gaan aan sluiten en nalopen alle draden opnieuw even aansluiten(eventueel sluit een andere kabel aan om te proberen)Is die splitter nog oke,software eventueel opnieuw installeren van je modem.
 
Als mensen zo gaan reageren op mijn bericht, heeft het geen nut om er naar te luisteren. Maar iedergeval bedankt voor je reactie.
 
Heb je de tips van maikel en compudoc al geprobeerd? Hoezo heeft het geen nut om er naar te luisteren ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan