kleine draagbare boxen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jossi_End

Gebruiker
Lid geworden
21 aug 2006
Berichten
214
Hey iedereen

Ik ben op zoek naar boxen.... het liefst wil ik dat ze niet op stroom werken en dat ze alleen maar geluide halen uit bijvoorbeelde de mp3 speler. net zoals bij je suround sound van je tv. ze moeten wel een beetje goede kwaliteit zijn. ietsjes beter dan mobiel. als ze maar een klein beetje bas aan kunnen. ook moeten ze zegmaar de output van oortjes hebben.. ik weet niet precies meer hoet dat heet iets met M ofzo..maar gewoon de standaard oortjes.

dankjeeeeee weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelllllllllllllllllllllllllllllllll:D:D:D:D:D
 

ik heb gedaan..maar als ik goed heb gekeken op die site zie ik er 1tje zonder batterije of aansluiting op het lichtnet..
ik ben zegmaar op zoek naar boxen die hetzelfde werken als oortjes.. alleen dan groter...geen batterijen nodig en gewoon aansluitbaar op je mp3. en het maakt niet uit als je boxen gaten hebben..zemgaar net als je mp3..ik heb daar wel een snoertje voor
 
weetje ik heb er nog is over nagedacht.. en ik moet toch een nieuwe mp4 speler.. dus zijn er ook mp4 spelers die al boxen ingebouwd hebben... en als die er niet zijn als mp4 dan maar mp3..maar liever mp4

ik heb zelf deze gevonden: http://www.mp4-winkel.nl/?page=catalog&view=product&product_id=25

maar ik heb er dus helemaal geen verstand van.. denkt iemand dat deze een beetje goed is.. ook kwa geluid enzo
 
Laatst bewerkt:
Ah, Zeker weer zo iemand die de hele bus op muziek wil trakteren???
Of heb ik het nu bij het verkeerde eind??
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan