MKV afspelen, ik krijg geen beeld

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wazigheid

Gebruiker
Lid geworden
25 dec 2006
Berichten
15
Ooit heb ik een .mkv bestand gedownload, als ik me niet vergis heb ik die toen zonder problemen afgespeelt met de windows media player met de k-light codec pack.
Ik heb nu de k-light codec pack weer geistalleert en toen dat niet werkte de combined community codec pack (cccp), ik heb het met vlc-player, windows media player, media player classic en zoom player (zit in cccp) geprobeert, maar ik krijg alleen geluid, geen beeld. Ik heb me ook al wezeloos gegoogle (maar misschien niet genoeg) maar ik kan geen oplossing vinden....
tewijl ik heb wel eerder goed heb afkunnen spelen.

Help!?

Hoop dat jullie iets weten, alvast hartelijk dank, en fijne feestdagen alvast!
 
Ooit heb ik een .mkv bestand gedownload, als ik me niet vergis heb ik die toen zonder problemen afgespeelt met de windows media player met de k-light codec pack.
Ik heb nu de k-light codec pack weer geistalleert en toen dat niet werkte de combined community codec pack (cccp), ik heb het met vlc-player, windows media player, media player classic en zoom player (zit in cccp) geprobeert, maar ik krijg alleen geluid, geen beeld. Ik heb me ook al wezeloos gegoogle (maar misschien niet genoeg) maar ik kan geen oplossing vinden....
tewijl ik heb wel eerder goed heb afkunnen spelen.

Help!?

Hoop dat jullie iets weten, alvast hartelijk dank, en fijne feestdagen alvast!


Probeer GOM Player eens... in principe moet deze player alles af spelen en het is nog gratis ook.
http://www.gomplayer.com/main.html

Succes
 
Hij doet het! echter was er eerst een melding dat er een codec ontbrak en werd ik naar real alternative gestuurt, die ook maar gedownload en geinstallert.
Woohooh! Ik ben echt blij, hartelijk dank!
 
En met Prism kun je die .mkv file ook omzetten naar .mpeg of wat je ook maar wilt!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan