video kaart nieuwe driver installeren??

Status
Niet open voor verdere reacties.

sweetsugarbaby

Gebruiker
Lid geworden
5 okt 2001
Berichten
865
Ik wil een dvd afspelen op mijn windows xp pc in windows media player.
Dan krijg ik het bericht:
Kan deze dvd niet afspelen, omdat het niet mogelijk is om analoge kopieerbeveiliging voor het uitvoerscherm in the schakelen, Probeer een bijgewerkt stuurprogramma voor uw videokaart te installeren.

Enige tijd geleden kreeg ik dit bericht, weet niet meer bij welke actie dit bericht op mijn scherm kwam:
Systeem-DLL-bestand user 32.dll is verplaatst in het geheugen. De toepassing zal niet goed werken. De verplaatsing was nodig omdat DLL-bestand C:\WINDOWS\system32\HHC CTRL.OCX een adresbereik in beslag nam dat was gereserveerd voor systeem-DLL bestanden voor Windows. Neem contact op met een leverancier van het DLL bestand voor een nieuwe versie.

Nu weet ik niet of deze twee berichten met elkaar te maken hebben of niet.

Ik heb op de site van Medion gekeken naar een videokaart driver, heb ook de driver gedownload naar mijn pc. Volgens mij is het de goede videokaart, nvidia GeForce FX 5600 is de videokaart, denk ik. Maar ik heb van deze dingen helemaal geen verstand. Ik wou de driver dus installeren, maar toen kreeg ik een bericht, bij de installatie, dat het voor het beeldscherm was. Heb toen de installatie afgebroken. zucht. Ik weet niet zeker of ik het juiste prog. wou installeren. Er stonden zoveel iconen in de lijst van die nvidia driver, dat ik niet precies wist welke te installeren.

Ik heb een Microstar pc, windows XP sp2.
Het beeldscherm werkt dus nog prima. Alleen de dvd speler en de dvd writer werken niet meer.
Hopelijk begrijpen jullie wat ik bedoel en is de informatie voldoende.

Mijn vraag is dus:
Hoe krijg ik nu dus de dvd speler en writer weer aan het werk???

groet
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan