Fout Nero

Status
Niet open voor verdere reacties.

Latias

Gebruiker
Lid geworden
19 feb 2006
Berichten
440
Ik heb met WinAVI oid mijn AVI omgezet naar DVD files, maar als ik hem nu brand, zoals ik vorige keer ook deed (zelfde instellingen bij Nero, dit is mijn tweede DVD :eek: ), dan staat er dat de Disc niet leeg is ofzo.. Terwijl hij net nieuw uit de verpakking komt. Paar verschillende geprobeert. Vorige keer was het alleen wel R, nu gebruik ik RW..
 
Start Nero eens op (popup wegklikken) en dan kiezen (menu bovenin) voor ""Recorder" en daar kiezen voor "Herschrijfbare Disk wissen". Kies vervolgens naar eigen keuze voor langzaam of snel.
 
Als ik dat doe gaat ie eerst bezig met zo'n balkje, en daarna gooit ie de DVD eruit en zegt hij dat het een ONGELDIGE SCHIJF is.. :S
 
Dan heb je idd. een groot probleem. Als je meerdere soorten RW's hebt geprobeerd zou je bijna gaan denken aan een hardwaremartige fout.

Laat Nero eens even los en probeer zo'n RW eens te beschrijven met OF Windows zelf, of via de Mediaspeler. Wat gebeurt er nu?
 
Hoe kan ik dat met Windows zelf doen? :eek:

Als Mediaplayer gebruik ik gewoon WMP, daar kan ik geen DVD's mee branden toch? Alleen CD's..
 
Binnen Windows zelf: Rechter muisknop in de verkenner op een willekeurig bestand en dan kiezen voor kopieren naar en vervolgens kiezen voor de stationsletter waarin je DVD zit (volg aanwijzingen op scherm)
 
Ik heb nu via een andere manier met nero de AVI file op de DVD gezet en nu werkt het wel.. :thumb:
Bedankt voor de moeite, deze mag nu wel dich ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan