Lord of de rings op DVD5 of DVD9

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0175

Banned
Lid geworden
21 feb 2007
Berichten
507
Alle 3 de delen duren ongeveer 3 uur.
Kan ik het beste deze op Single layer (DVD5) of Dual Layer (DVD9) zetten. Prijs van DVDs telt niet mee.
1 Film per DVD. Lord of the rings zijn van internet gedownload (zie screen voor beeldkwaliteit):
dvwpls3.png


dvwpuj8.png


dvwpbq8.png


dvwpqs6.png
 
Laatst bewerkt:
Hoe groot zijn die films nu?
zijn het dvd bestanden? of avi en wil je ze omzetten?
 
Lekker op DVD9 houden 1 DVD per filmdeel, deze films moet je niet vekleinen naar DVD5.
 
Hoe groot zijn die films nu?
zijn het dvd bestanden? of avi en wil je ze omzetten?
Zijn nu Avi (1,4 GB per film) en wil ze omzetten naar waarschijnlijk DVD9.
Volgens Nero Vision is DVD5 = Kwaliteit: Laag
En DVD9 Kwaliteit: Goed.
 
Laatst bewerkt:
Beetje domme actie:

Je komt die bestaande AVI zo groot maken als je wilt, maar de kwaliteit wordt er echt niet beter van hoor, je verandert alleen het bestands-type en kwaliteit wordt zelfs iets minder...

Gewoon het advies van @Crash opvolgen en volledige DVD's zien te krijgen i.p.v. Avi's;)
 
Dan kun je beter kijken of je een download van DVD9 kunt vinden. De kwaliteit is al verminkt.

Ja dag! ,Waarom 8GB downloaden als 1,4GB er ook al uit goed uit ziet.
Bovendien kan ik die eerste alleen vinden via BT en de downloadsnelheid daarvan is bij mij niet te doen (sneller dan 10kbps gaat hij gwoon niet)
Via gewoon Web 300kbps.
Dat dacht ik al die moet je dan vergroten.
Daar zijn veel proggies van zoek maar met google avitodvd converter.

http://www.google.nl/search?hl=nl&q=avitodvd+converter&meta=

Ja oke, en dat kan Nero dus ook.

Dan kun je beter kijken of je een download van DVD9 kunt vinden. De kwaliteit is al verminkt.
DivX is toch maar heel iets minder dan Vob? En in verhouding tot de bestandsgrote juist weer beter?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ja dag! ,Waarom 8GB downloaden als 1,4GB er ook al uit goed uit ziet.
Ja dag!, een film die van ±8GB terug is gebracht(gecomprimeerd) naar 1,4GB kan er niet goed uit zien. Je screenshots bevestigen dat ook. Misschien overstappen naar Nieuwsgroepen via een payserver.
DivX is toch maar heel iets minder dan Vob? En in verhouding tot de bestandsgrote juist weer beter?
DivX is een gecomprimeerde film, dus hieruit zijn dingen gehaald. iets wat de kwaliteit niet verbeterd.
 
Laatst bewerkt:
Prijs van DVDs telt niet mee.

Als dit zo is zou ik deze gebruiken, Een beetje fan neemt geen genoegen met minder
Perfecte kwaliteit

Link naar zeer goeie kwaliteit:

Maar als je de 1,4 GB variant goed genoeg vind dan kun je gewoon dvd5 gebruiken, aangezien je de kwaliteit nooit beter gaat krijgen dan je bron bestand waardoor het dus niet uitmaakt of je dvd5 of dvd9 gebruikt.
 
Laatst bewerkt:
Nou das dan oke toch,als jij tevreden bent met de kwaliteit zou ik ze met nero op een dvd5 branden.
sucses :thumb:
 
Ja dag!, een film die van ±8GB terug is gebracht(gecomprimeerd) naar 1,4GB kan er niet goed uit zien. Je screenshots bevestigen dat ook. Misschien overstappen naar Nieuwsgroepen via een payserver.



DivX is een gecomprimeerde film, dus hieruit zijn dingen gehaald. iets wat de kwaliteit niet verbeterd.

Hoezo, dit is toch best goed beeld, oke wel minder dan in de winkel maar echt slecht vind ik het niet.
Nieuwsgroepen??? Doe dan nog maar Megaupload (Of rapidshare).
Nee, Wat moet ik dan doen doordownloaden tot 8GB en er dan achter komen dat deze nog slechter is.

Maar mijn vraag is kan ik deze film nu beter op DVD5 zetten of toch DVD9.
Ga ik verschil zien???
 
Laatst bewerkt:
Als jij tevreden bent met het resultaat ben je klaar met downloaden en ga je hem wegbrandden.
 
Nee, Wat moet ik dan doen doordownloaden tot 8GB en er dan achter komen dat deze nog slechter is.

Lijkt me sterk, de rip van een originele DVD van LOTR is ongeveer even groot. Ligt wel aan de versie, zelf heb ik de extended versie. (backup gemaakt voor eigen gebruik)

Als je nu tevreden bent, branden...

Zo niet, downloaden of origineel halen in de winkel. Zijn al lang afgeprijst
 
Lijkt me sterk, de rip van een originele DVD van LOTR is ongeveer even groot. Ligt wel aan de versie, zelf heb ik de extended versie. (backup gemaakt voor eigen gebruik)

Als je nu tevreden bent, branden...

Zo niet, downloaden of origineel halen in de winkel. Zijn al lang afgeprijst

Zei ik net ook al kan ook VHS zijn dat omgezet is naar DVD9.
Branden op DVD5 of DVD9?????
Volgens Nero:
DVD5 = Kwaliteit: Laag (de 1,4GB Avi)
En DVD9 Kwaliteit: Goed. (de 1,4GB Avi)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan