simpel programma voor bijknippen van foto's op basis van sjabloon?

Status
Niet open voor verdere reacties.

VolgensBartjes

Gebruiker
Lid geworden
31 mei 2004
Berichten
211
Hallo,
Als ik in photoshop een tekenblad maak van bij 150 x 100 pixels, en ik laad daar een grote foto in, kan ik hem kleiner slepen tot dat het gedeelte zichtbaar is wat ik wil hebben, en laat een deel buiten het tekenblad vallen, dan kan ik hem exporteren naar een nieuw plaatje. vervolgens kan ik er een nieuwe foto in slepen, die op formaat maken, en exporteren. zo hoef ik niet voor iedere foto de 100 x 150 verhouding te berekenen om hem bij te knippen.
Weet er iemand een simpel gratis programmatje waar zo iets ook mee kan het gaat er namelijk om dat een klant van mij zijn foto's op een vaste verhouding moet uploaden, als die hoogte breedte verhoudingen verkeerd zijn is het dus veel werk om uit te rekenen hoeveel er aan een zijkant afgeknipt moet worden, simpeler is dus als je hem onder zo'n knipsjabloon kan leggen, resizen, en opslaan zoals hiervoor uitgelegd.
Ik hoop dat iemand wat weet.
 
helaas, deze kan niet bijknippen, allees resizen, daar ken ik ook genoeg thumbnail progjes voor idd ;)
 
perfect die paint.net, ff gedownload net, dit is precies wat ik zoek, je maakt t camvas op maat en je kan zo je afbeeldingen der in slepen
top!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan