Playstation 2 met harde schijf

Status
Niet open voor verdere reacties.

bremke

Gebruiker
Lid geworden
25 dec 2007
Berichten
21
Hallo,

Ik heb een probleem met mijn playstation 2 (dikke versie). Ik heb laatst een Maxtor harde schijf gekocht van 160GB en HDAdvance 3.0 om spellen op de harde schijf te zetten. Als ik de harde schijf plaats in de playstation 2 en ik duw de dvd van de HDAdvance erin dan begint ie als vanzelf te laden, maar als hij bij het scherm HDAdvance komt en dan een volgend scherm geeft waarop je normaal te zien krijgt wat je op de harde schijf hebt staan dan zegt ie : HDAdvance Could not find HDD hardware, ensure it is connected to the PlayStation 2.

Hebben jullie enig idee wat ik fout doe?

Mijn dank is groot!!

Gr
 
Dan is het mogelijk dat de door jou gekozen hardeschijf niet ondersteund wordt door HDAdvance
 
Wat is je type nummer van je hardeschijf? Ik neem aan dat je ook de netwerkadapter voor de PS2 hebt?
 
Ja ik heb ook een netwerkadapter, mijn type nummer is: 6Y160P02428BM
 
Hoe weet ik nu welk nummer dat ik moet pakken ( nr 1 t/m 26 ) :p
En waar staat die V1 tot en met V10 voor?
 
Laatst bewerkt:
Als ik op 6Y160P02428BM ga zoeken, krijg ik geen resultaten op die site. Gezien je schijf niet herkend wordt, denk ik dat je HDloader nodig hebt. Uiteraard kan ik dit niet zeker weten.

V1 t/m V10 is de Playstation versie.
 
Maar die 2428BM kun je toch weg laten en dan kom je ook op die 6Y160P0 uit, dat kan toch niets uitmaken?
 
Dus jij denkt dan dat ik niet HDAdvance nodig heb maar HD loader?
 
Je zou het kunnen proberen. Ik gaf ook aan dat ik geen zekerheid kan geven, dat HDloader de schijf wel herkend.

Ik kwam het volgende ook nog op die site tegen:
HDLoader only recognizes 120 of the 160 Gig. Known limitation with the software.
 
Maar op die site staat ook Ps2 en dan eronder v1, v2, v3, v4, v5, v6, v7, v9, v10. Staat dit ook ergens op de playstation of maakt dat verder niets uit.

Gr
 
Ik heb versie 9. Ik heb een netwerkadapter met alleen Ethernet kan dat daar ook liggen?
Maar als ik een 200 gb harde schijf koop zal HDAdvance 3.0 de schijf wel herkennen mits dat ik het goede type nummer heb wat op de site word aangegeven?

Gr
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan