cd\dvd emulation software

Status
Niet open voor verdere reacties.

tim10021984

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
25 dec 2007
Berichten
3
ik heb met kerst het spel call of duty gekregen maar na de installatie krijg ik de melding dat in mijn cd\dvd emulation software uit moet zetten. nou heb ik al even rond gekeken op internet en weet ik dat dit te maken heeft met de virtuele cd-rom die brand programma's aanmaken maar ik lees overal dat ik dan nero en clonecd\dvd moet verwijderen. kan dit niet anders?
 
Welkom op Helpmij.:)

Heb je Alcohol120% of Deamontools geinstalleerd staan?
 
ik heb met kerst het spel call of duty gekregen maar na de installatie krijg ik de melding dat in mijn cd\dvd emulation software uit moet zetten. nou heb ik al even rond gekeken op internet en weet ik dat dit te maken heeft met de virtuele cd-rom die brand programma's aanmaken maar ik lees overal dat ik dan nero en clonecd\dvd moet verwijderen. kan dit niet anders?

nee ik gebruik geen van beide programma's maar heb ze in het verleden wel op mijn computer gehad. de programma's die ik nu gebruik zijn clonecd clonedvd met anydvd en nero 8.

alvast bedankt voor de hulp

mvg tim
 
deamon tools het is simpel te gebruiken en werkt bij 90% van de games die ik er mee speel voor die andere 10% brand ik ze gewoon.

groetjes Wolfpac:thumb:
 
dank je wel voor je hulp ik heb deamon tools gedownload en geinstalleerd maar krijg een fout melding virtual SCSI driver not detected. enig idee wat dit in houd?

mvg tim
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan