Media Player opent niet standaard

Status
Niet open voor verdere reacties.

Morsyd

Gebruiker
Lid geworden
25 dec 2007
Berichten
165
Hallo, ik zit met een supergroot probleem, mijn onderwerp lijkt makkelijk op te lossen, maar ik zoek al weken om een oplossing voor het volgende:
ik heb vista, en wanneer ik liedjes wil openen vanuit een map, dan krijg ik het scherm 'openen met...' en dan de programma's waarmee ik het kan openen
het liedje opent dus niet meteen in media player zoals ik het wil, wanneer ik in dat schermpje trouwens 'media player' als standaard aanvink blijft het probleem :s
wanneer ik rechtermuisknop doe dan staat er 'open with notepad'... dus notepad staat als standaardprogramma denk je dan? ik kijk via configuratiescherm naar de standaardprogramma's, staat media player daar wel niet als standaardprogramma voor .mp3 's ...
als ik trouwens meerdere liedjes in 1 keer wil openen in media player door ze samen te enteren dan opent er per liedje een Kladblok-bestandje met allemaal rare tekentjes in geen 'openen met...' zelf meer
verander ik het standaardprogramma in ITunes dan opent het bestand met ITunes zonder al de problemen... maar ik wil het openen met Media Player!!
kan iemand me helpen?? ik zoek al weken om dit probleem te kunnen oplossen.
 
rechtskliken met je muis op het bestand en dan kiesen voor openen met ....

dan kiezen voor programma kiezen

en dan het vinkje aan zetten bij dit type bestand altijd met dit programma openen


hopelijk is het nu opgelost?

laat het even weten via een reply
 
misschien ietwat late reactie maar jouw oplossing werkt dus niet bij mij.
zie dit topic (waar ik ook eens probeerde resultaat te halen) voor meer uitleg bij alles wat ik al probeerde :
HTML:
http://helpmij.nl/forum/showthread.php?t=331868
 
heb je mischien ook andere muziek progamma's
kan zijn dat een ander progamma standaard de muziek opent itunes bijvoorbeeld.
zo ja welk progamma?
ga wel ff zoeken als goed is moet het in windows media player te veranderen zijn
je hebt windows media player 11 ???
oei windows vista zie ik ;)
anders trouwens mischien proberen media player opnieuw te downloaden ???
 
Laatst bewerkt:
alle liedjes hebben het logootje van media player en bij ieder nummer dat ik aanklik kom het kadertje 'standaard openen met...' heel ambetant dus
maar media player herinstalleren? kun je dat? want blijkbaar kan je met vista media player 11 niet deraf smijten... heb ik trouwens al geprobeerd, maar niets:(
hoop dat je oplossing vindt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan