Verbeterd geluid in Itunes

Status
Niet open voor verdere reacties.

kaj

Gebruiker
Lid geworden
3 mrt 2001
Berichten
346
Hai,
ik werd gek van mediaplayer....liep om de haverklap vast tijdens het afspelen van muziek. Ga nu Itunes gebruiken. In de mediaplayer had ik audio enhancement gedownload met als resultaat dat er een beter geluid uit de boxen kwam..... Er zal zoiets ook wel voor Itunes .... enhancement...??
 
Ik ken DFX audio enhancer, dat is gelijk ook dde reden waarom ik mediaplayer gebruik, want die maakt het geluid echt beter.
Helaas bestaat daar geen itunes versie van.
mvg leo
 
Leo, Ik zou ook graag bij mediaplayer blijven maar ieder half uur tot een uur blijft ie hangen (krijg dan een hard brommend geluid....) aangezien er weer een feestje thuis voor de deur staat en dat in mijn kroegie behoorlijk irritant is dacht ik itunes een te proberen....Komt dit probleem bij jou niet voor.....
 
Ik heb trouwens wel de equalizerfunctie gevonden in Itunes....welllicht doet die ook wel iets af....
 
Mediaplayer is op zich een goede player en hoort stabiel te draaien, helaas in jou geval niet.
Driverprobleem zal wel niet, anders itunes het ook niet goed doen,
Gebruik je trouwens versie 11?
Bij de equelizer van itunes zit ook een "geluidsverbeteraar",
maar minder merkbaar dan DFX
mvg leo
 
Ja ik gebruik 11......Ik vind trouwens nogal wat enhancement voor itunes op het net....durf echter niet alles zo op mijn pc te knallen en het meeste is overigens voor apple....(logisch) Bedankt leo....ik krijg misschien nog wat tips van andere gebruikers die wel met Itunes werken....
 
O trouwens Leo.....die drivers waar jij het over had....waar kan ik die vinden...wellicht ligt het daar wel aan (pc is wel standaard met mediaplayer) Ik heb overigens nog niet proefgedraaid met Itunes duszzzzz... Wil het wel zo zeker mogelijk weten want ik wilde vanavond de ca 7000 nummers in playlists zetten in itunes....de playlists zijn niet te kopieeren uit mediaplayer naar Itunes...
 
De drivers vind je op internet, bij de fabrikant van het moederbord.
Of in het geval van een losse geluidskaart, bij de fabrikant van de geluidskaart.
Meestal bij de sectie support/downloads, zoek op typenmummer van het bord of de kaart.
 
Klinkt stom maar waar vind ik de fabrikant van moederbord en/of geluidkaart (acer inspire 7110 notebook)
 
Klinkt stom maar waar vind ik de fabrikant van moederbord en/of geluidkaart (acer inspire 7110 notebook)

Hartstikke stom:)
Nou dat valt mee hoor
Hier vind je drivers voor xp of vista.
Je hebt de audio_5.10xx nodig.
mvg leo
 
Nou toppie ....dan blijf ik nog maar even trouw aan mediaplayer en probeer het met die drivers...wellicht is dan een en ander opgelost...Laat je het na het weekend even weten...Gracie
 
Nou die geluidkaartdriver geeft wel een verbeterde geluidskwaliteit maar het "blijven hangen is niet weg....Op die zelfde site ook nog de laaste BIOS gedownload....hoe installeer ik die...zit geen auto setupje bij...??
 
Ik zou die Bios nog even laten zitten, dat gaat je probleem ws niet verhelpen.
Mogelijk zit het probleem in de mediabibliotheek
Hier lees je hoe je dat kan repareren (engels).
Kijk ook even of je alle updates hebt van wmp.
Ook wmp11 opnieuw installeren is een optie,
Verwijder de oude eerst via > configuratie scherm > software (of programma's voor Vista).
mvg leo
 
Helaas Kaj, ik weet geen andere manier.
Misschien iemand anders, zo niet
Dan laptop een nachtje aan het werk zetten.
Hopelijk ben je dan morgen van het probleem af.
succes Leo
 
Tsja wat late reactie maar probleem is opgelost....mediaplayer loopt stabiel na bovenstaande oplossingen.... bedankt voor alle reacties...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan