muziek splitsen

Status
Niet open voor verdere reacties.

richardj

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
31 dec 2007
Berichten
2
zulk eenvoudig programma zoek ik ook mijn voorkeur gaat uit naar een nederlandse taal.
tips zijn van harte welkom.het moet ook met nero gaan maar het lukt me voor geen kanten,wie kan helpen.
hoor graag van jullie.
 
Welkom op Helpmij.:)

Ik heb je vraag een eigen plek gegeven. het is niet netjes in te breken in iemand zijn/haar topic. Daarbij was de topic van 2005, dus niet actueel meer.
 
Je wil delen uit een geluid knippen? Een refrijn wegknippen ofzo?
 
het volgende wil ik met het programma kunnen doen,de zang eruit filteren en de tracks los van elkaar halen,vaak krijg ik cd binnen die als een track binnen komen en niet als 15 tracks maar als 1 song.als er vragen zijn hoor ik het graag.
mv gr Richard.
 
Het antwoord op je vraag is simpel en teleurstellend: dat kan niet, zie de vele vragen en publicaties die over dit onderwerp al opgezet zijn: http://www.google.nl/search?hl=nl&q=mp3+zang+filter&meta=.

Een mp3 of wav bestand opsplitsen in afzonderlijke tracks is niet meer mogelijk. Het enige wat je met dit soort bestanden kunt doen is bepaalde frequentie gebieden eruit filteren (bijvoorbeeld zang). Met het betreffende frequentie gebied filter je ook alle andere geluiden (de instrumenten dus) die in dit frequentie gebied hoorbaar zijn eruit. Dat is meestal niet wat je wilt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan