Probleem met dvd's

Status
Niet open voor verdere reacties.

IKbenikzeidegek

Gebruiker
Lid geworden
16 okt 2007
Berichten
118
Aangezien dit niks met het bewerken ervan te maken heeft heb ik het hier gezet.

Ik heb een probleem met filmfragmenten in dvd formaat die ik recent heb gedownload.
Op bepaalde momenten (1 of 2 keer pet fragment van ongeveer 40 minuten lang) stopt het beeld maar gaat het geluid door. Je kan dan niet gewoon een stukje verder klikken want dan loopt je player gewoon helemaal vast. Windows Media Player kan ik nog weg klikken dan maar ik moet nog steeds met taakbeheer het uitschakelen als ik nog iets wil opstarten met Windows Media Player. Bij Nero Showtime moet je het echt met taakbeheer doen.
Ik heb geprobeerd DivX antifreeze te downloaden (je weet maar nooit) maar dat hielp niet.
Kan het zijn dat ik beschadigte codecs heb of iets in die trant?

Ik betwijfel het of het aan die downloads ligt aangezien het vier verschillende torrents zijn en omdat op de computer van mijn broer dit probleem zich niet voordoet.
 
Laatst bewerkt:
Ik denk wél dat het aan je torrents ligt. Wat je zou kunnen proberen (als het DVD formaat is) is het op een DVD (rw??) branden en in een "gewone" DVD-speler proberen. Als het dan nog niet werkt, moet het aan de torrents hebben gelegen.

Groeten,
Gerald
 
Maar als het aan torrents ligt hoe kan het dan op de computer van mijn broer gewoon werken? Ik heb een aflevering gekopieerd en op zijn computer gezet , via het netwerkt, daarna heb ik het afgespeeld (met mijn computer) en ik had nog steeds het bevriezende beeld op een bepaald moment maar via zijn computer krijg je dat niet.

Maar goed ik zal er eentje branden.
 
Laatst bewerkt:
denk meer dat het aan de codac leg dan aan je gedownloade bestand.
probeer de laaste codec packvan klite een te instaleren en kijk dan nog eens of,
je probleem nog steeds aanwezig is.
 
Ik heb K lite 3.2.5 gedownload en geinstalleerd en ik heb nu met windows media player het probleem niet meer.
Maar ik heb het probleem wel met Nero Showtime.
 
Laatst bewerkt:
dan zal je show time is moeten herinstaleren helaas gebruik deze zijn eigen codec,
klite zal deze niet vervangen.
 
Oke bedankt voor je hulp. Het lukt me niet om nero showtime opnieuwe te installeren maar dat maakt niet uit.
Ik heb VLC player gedownload en die werkt ook prima voor mij. Het gaat me niet om Showtime maar om gemakkelijk groot scherm te krijgen zonder dat het terug springt.

P.S
Sorry dat ik zolaat antwoord ik had buikgriep :(
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan