ineens werken al mijn links niet meer in frames

Status
Niet open voor verdere reacties.

Catetje

Gebruiker
Lid geworden
12 mrt 2005
Berichten
92
Ik was bezig met de snelkoppeling van isats, die verdween namelijk ineens uit beeld. Sinds dien werken al mijn hyperlinks niet meer en zijn de foto's niet meer helder op de pagina!
Ik ben al uren aan het testen en zoeken maar kan geen probleem vinden. Heb op nieuwe pagina's getest en kom tot de ontdekking dat ik wel hyperlinks op objecten in een pagina zonder fram kan plaatsen maar niet in een pagina met frames.
De foto's zijn ook ineens allemaal korrelig geworden in deze pagina's .
Als ik alles aan het bewerken ben in de venster "normaal" ziet alles er wel goed uit en werken de hyperlinks met de cntr klik combinatie wel allemaal.
 
Laatst bewerkt:
Nu kom ik achter iets heel vreemds.
Op de computer waar ik mijn website bewerk is bovenstaand probleem aan de orde. Zowel in preview van frontpage als wanneer ik los van Frontpage mijn website open met internet explorer.
Maar als ik op een andere pc de website bekijk schijnen alle links wel te werken! En zijn de foto's helder.
Dit probleem komt alleen voor met mijn eigen bewerkte website, dus niet met andere pagina's.
Ik heb ook onlangs updates via xp geinstalleerd. Zou hier ook enige verband mee kunnen zijn?
 
Ik heb nu internet explorer 7 geinstalleerd en het probleem doet zich niet meer voor.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan